2.223 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

News: GTi Slår hellcat,-hurtigste på Ringen! News: GTi Slår hellcat,-hurtigste på Ringen!

Dk´s hurtigste og bredeste bilnyheder!

Idag skal vi se på, hvad VW kan tilbyde os i fremtiden. Alt fra det hårde fysiske arbejde, til det en hård opgave på banen.
Dk´s hurtigste og bredeste bilnyheder!

VW Amarok FACELIFT

Amarok får et mikroskopisk facelift, der består af det nye frontdesign og mulighed for en støre motor.

Forsat findes deres 2,0 TDi motor, men nu kan man også få en 3,0 TDi med enten 163 Hk, 204 Hk eller 220 Hk. Som altid kommer Amarok med deres 4-motion, hvad i VW forstand betyder 4X4.

Billeder
https://1.bp.blogspot.com/-5YMsfidT3HI/Vycgws1k7jI/AAAAAAAAXhM/mOq3Iwh0lSwd3QsOwvJmkJXIcm5wHdTtwCLcB/s1600/2017-vw-amarok-1.jpg

https://1.bp.blogspot.com/-7DyUN9yx_3o/VycgwlkXagI/AAAAAAAAXhU/evNrtCz4Nw8PplVIF8ZUG4pZE0_-dVKEwCLcB/s1600/2017-vw-amarok-2.jpg

_---------------------------------------------------
W Golf GTI Clubsport S

Den ultimative GTi til dato!

Golf er nu klar med en GTi Clubsport S -ClubSport S slog faktisk rekorden på Nürburgring, som den hurtigste FWD bil, der tidligere var sat af Honda Civic Type R. Tiden lyder på 07:49:21, hvor Honda´en gjorde det på 7:50.63. Det er ikke bare hurtigere end BMW M4, men faktisk også hurtigere end Dodge Challenger Hellcat! Husk på, GTI´en er FWD med en lille 2,0 motor.

Motoren yder 306 Hk og 380Nm fra deres velkendte 2,0 TSI motor. Utroligt nok har de formået at finde 30 kg af, af den allerede lette normale GTi Clubsport.Det vil sige, at den nu kun vejer 1,280kg i totalvægt! Clubsport S kommer forsat med et 6-trins Manualgear eller 7-trin DSG. Desværre bygger VW kun 400 af dem, hvor 100 allerede er udvalgt til det tyske marked.

Billeder
https://1.bp.blogspot.com/-hKUJWA5cY1U/VykyLsKfjEI/AAAAAAABZb0/NdOcVt2WWzgIUXhB7V_rukvdZNOaPr22QCLcB/s1600/VW-Golf-FT-Clubsport-S-19.jpg

https://1.bp.blogspot.com/-iYuGO6Y78wE/VykyL_BJK4I/AAAAAAABZcA/yBKGjVCKOXYTWYZ8zz7JDyjKf4ofd6aUwCLcB/s1600/VW-Golf-FT-Clubsport-S-21.jpg

https://1.bp.blogspot.com/-j_tbpz6NhQ8/VykyMMMKoNI/AAAAAAABZcM/K3N_I2PhG38dJG6v0DaJ6ofb46saC0asQCLcB/s1600/VW-Golf-FT-Clubsport-S-4.jpg

Ser uskyldig ud, men den kan faktisk æde det meste på en bane!

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  News: GTi Slår hellcat,-hurtigste på Ringen!
  • #1   4. maj 2016 Det er sgu godt gået. Golf GTI tilbage på tronen.

• #3   4. maj 2016 Ja der er ikke så meget han kan klage på her. Den fåes jo med manual gear.

Det skulle da lige være at den ikke kommer med en V8 og baghjulstræk.

• #5   4. maj 2016 Men det er en golf.. hold kæft hvor er den kedelig at se på.. næææ stik mig en Type R eller en Megane Trophy

• #6   4. maj 2016 Megane Trophy... hold kæft en øje-bæ!

• #7   4. maj 2016 Det kan man også godt sige om type-r

• #8   4. maj 2016 Korrekt, ikke en særlig køn bil.. Det er rigtigt at de nye Golfer er noget kedelige i det.. samme med S3 osv, men det kan man jo gøre noget ved.. not so much med de andre..

• #10   4. maj 2016 Smag og behag kan altid diskuteres og ingen kan få ret eller tage fejl..

Jeg synes dog sportsbiler må gerne skille sig ud.. medmindre at de ligner Aston Martin, for de ser godt ud som de gør, en golf ligner bare en konebil...

Men jeg må indrømme, jeg var virkelig ikke fan af en type R i starten, den ser så forkert ud på billederne.. meget klodset og stor at se på.. men proportionerne er meget pænere i virkeligheden, virkelig purposeful racing car...

profilbillede
  • #11   4. maj 2016 Der er ikk langt til wtcc

profilbillede
  • #12   4. maj 2016 Enig mirza. Forfra er den fed.
    Men bagfra. Så tænker man at her er en der lige har været i thansen.

• #13   4. maj 2016 Nu så jeg en Clubsport sidste år med mine egne øjne. Den så altså virkelig serøs ud, især med dens carbon lister her og der! smiley

profilbillede
  • #14   4. maj 2016 Thomas.. du har ret i at der er gået noget galt set bagfra, og især på billederne virker det helt forkert, vingen ser dog knap så stor ud i virkeligheden...

De skulle dog have holdt sig til konceptet med LED integreret i vingen, det så godt ud...

Når det er sagt, så er det den eneste hot hatch i verden der genererer downforce... Og alligevel render den knap 280km/t det sgu utroligt.. Så der er et formål med den vinge, og man skal spørge sig selv, vil man køre BTG på under 8 min, eller vil man ikke smiley

profilbillede
  • #15   4. maj 2016 Det er det jeg mener.

Golfen så åbenbart godt kører hurtig uden vingen.
    Stod jeg i dag og skulle ha en hatchback som er hurtig og havde penge til de hurtige, ville jeg nok fravælge civic alene fordi den ligner for meget thansen.
    Var jeg 18år tog jeg nok civic alene af den grund at den ligner noget thansen.

Vil jeg kører BTG på 8 min tar jeg noget helt andet end en hatchback.

• #16   4. maj 2016 Jeg vil da også hellere kører undt på ringen i en Cayman GT4.. men hvis man skal komme rundt for 250.000kr uden afgift, så finder man ingen bil i verden der er hurtigere for pengene...

Men ja golfen er godt 1 sekund hurtigere, men nu ved jeg ikke hvilke dæk den kører med, men du ved ligeså godt som jeg at dæk er alfa omega på en bane, endnu vigtigere end undervogn og vinger...

Og Civicen har et meget konservativt valg af dæk... De skulle have haft michelin sport cup 2 på ekstraudstyr listen ligesom en Megane Trophy har og en Cupra R, så havde de 100% kørt 10 sekunder hurtigere..

• #17   4. maj 2016 Ja derfor man ikke rigtig kan samligne nye biler mod biler der kørte tider på ringen for 10 år siden. Der er sket meget med dæk.

Noget andet er, ringen er da også blevet gjort "hurtigere" siden den fartgrænse blev innført. Har de ikke fjernet mange er de små ujævnheder og glattet banen ud flere st3der så biler med høj fart ligger mere fast planet i asfalten.
    Det kan jo godt give et sek eller to på en omgang med fuld gas.

• #18   4. maj 2016 Jeg har læst et sted at der måske vil blive en ny rangliste så biler der kører tider efter bane ændringerne ikke vil bliver blandet med biler der kørte tider før ændringerne.

• #19   4. maj 2016 Der er jo lige blevet lagt 500m nyt asfalt til i år efter den Gt-r fløj af sidste år og tog tilskuer med sig.

http://www.roadandtrack.com/motorsports/news/a27327/nurburgring-safety-changes/

• #21   4. maj 2016 awd er overflødeligt på en god forhjulstrækker.. i hvert fald i tørvejr...

• #22   4. maj 2016 Giver intet for at den ene er ét sukund hurtigere på "8 minutter" lang bane, end den anden! Synes det er svært at fastsætte at VW er hurtigere rundt end Honda, når forskellen er ét sekund, på SÅ mange minutter. Der er jo en million ting der spiller ind.. Ting som luftfugtighed, vind, temperatur, og ikke mindst ham der køre bilen, ja endda vægten på ham, osv osv. Man kan sige at VW har vundet løbet, hvis der var tale om et race smiley

• #23   4. maj 2016 Men M4´eren er alligevel næsten 4 sekunder langsommere!

Skal dog siges, at tiden er sat af Auto Motor und Sport drengene...

• #25   4. maj 2016 Ikke ude i at bilen skal veje det samme? Hvor kom det fra? Heller ikke at det skal være samme gearkasse smiley Det er jo forskellige biler, og det er ikke bilerne jeg snakker om - Det er forholdene! I min verden skal forholdene være identiske, ellers kan man ikke lave en seriøs sammenligning - Alt andet er bare leg smiley

• #26   4. maj 2016 Sagt på en anden måde: Hvis vi tager din bil i eftermiddag, sætter Jan Magnussen bag rattet, og lader ham fyre den max af på banen - Venter et par dage, og istedet sætter Casper Elaard bag rattet, og gør det hele igen - Ja så står vi også med 2 vidt forskellige resulter.. Det var blot det jeg mente! Jeg ville bare sige at det ikke skal tages så seriøst, som mange måske gør;-)

• #29   4. maj 2016 Så må vi også hellere slette alle hastighedsrekorder.
    Hvem kan bevise at Venom GT er hurtigere end veyron GS hvis de kørte side om side.

• #30   4. maj 2016 Så skal Louise´s UP! køre den første omgangs tid, så den får rekorden!

• #31   4. maj 2016 Lad lige hellcaten kører først, så den også kan prøve at have en rekord.

• #32   4. maj 2016 Det var nu ikke for at starte en diskussion - Men set med fornuftige øjne, så er det jo rigtigt, det jeg skriver smiley

• #33   4. maj 2016 Men kan det bruges til noget, nej!

• #34   4. maj 2016 øhh jo

• #35   4. maj 2016 Ja til at sidde og sige at dèn bil er kun 1-2 sek hurtigere end dèn bil pga forholdene sikkert var bedre, end da dèn bil kørte tiden.

En maraton løber kunne så også påstå at den eneste grund til at han ikke har verdens bedste tid til et maraton er fordi han løb under lidt dårligere forhold.
    Men gad nogen hører på det?

• #36   4. maj 2016 Åhh Kære Thomas - Så kender vi dig igen smiley - Men igen, det var bestemt ikke for at starte en af de her børnehave diskussioner smiley

• #37   4. maj 2016 Jamen det er da godt.

Men når du skriver på den måde må du da forvente at få modsvar tilbage. Eller skal vi være enige og snakke hinanden efter munden.

Selvfølgelig skal man tage tidene seriøse.
    Hvis du ikke vil, så fint. Dit valg.

• #38   4. maj 2016 smiley

• #39   4. maj 2016 Lamborghini satte også en fornuftig tid sidste år smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=cp-KRcEpQEM

• #41   10. maj 2016 Den må svie lidt når Civic Type R (Kongen af forhjulstræk??) får tørret røv af en såkaldt bovlam og kedelig middle tier Golf på ringen, i sær når den ligner en teenagers våde drøm, eller bare noget der hører med som Happy Meal hos McDonalds smiley

Kommentér på:
News: GTi Slår hellcat,-hurtigste på Ringen!

Annonce