{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Dagens joke"
Dagens Joke
3 drenge sidder på fortovskanten og kikker på 1 sort Jaguar XL og 1 rød Ferrari og en stor herskabsvilla. Så siger den ene dreng : Når jeg bliver stor vil jeg være ingeniør og tjene mange penge og s...
3 drenge sidder på fortovskanten og kikker på 1 sort Jaguar XL og 1 rød Ferrari og en stor herskabsvilla. Så siger den ene dreng : Når jeg bliver stor vil jeg være ingeniør og tjene mange penge og s...
Skrevet af: Tommy K - 23. jul 2010
Dagens joke...
A very handsome man is drinking at a bar when a girl walks up to him and says: what are u drinking? Man: magic beer. Girl: what does it do? Man takes a sip, flys out the window, touches the clouds an...
A very handsome man is drinking at a bar when a girl walks up to him and says: what are u drinking? Man: magic beer. Girl: what does it do? Man takes a sip, flys out the window, touches the clouds an...
Skrevet af: * Dennis * - 3. maj 2010
Spar penge på din forsikring
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.607
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 75 Svar: 340
aug 2015
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 106
Online Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
aug 2015
nov 2013
Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
Han skulle have fundet sig sin egen stil, men heldigvis fik han ikke tid nok til det.
aug 2015
Online Tilmeldt:
apr 2006
Det er jo samme forfattere eller hvad de kaldes idag, som laver alle de små jokes osv...
Det var gået med de gamle værter, selv samme jokes osv som de ellers fyre af, og vi havde ELSKET det, og aldrig sat en finger på det..
Men de valgte desværre en skrige ballon, som jeg allerede inden første show ikke kunne fordrage, og han levede desværre også op til mine forventninger.
Matt LeBlanc har i de få afsnit jeg har set, (1 og 4 vidst) været alt for grå og kedelig.. Som om han faktisk hellere ville ligge hjemme på hans sofa og se lortet, end at deltage i det..
Jeg tror desværre at de forsætter med samme fremgangsmåde og samme jokes..
Men bliver spændene at se hvem der skal være co host med Matt nu.. Sabrina kunne godt, men hun har travlt med andre ting kunne jeg forstille mig.
Chris Harris kunne måske godt komme ind og få en markant større rolle, men det vil nok gå ud over deres bonus han er med i..
De andre har jeg ingen ide om hvem er, såååå ja...
aug 2015
Online Tilmeldt:
apr 2006
The Grand Tour.
Er lige så spændt på om det går hen og bliver et flop..
Hvis de har fået lov til at stå for det hele selv, så kan det godt ende med at bliver underholdene, men hvis der har siddet en eller anden idiot hos amazon der har fortalt dem, at de ikke må dit og dat, men skal reklamere for deres side hele tiden, så bliver det nogen lange afsnit..
Men nu må vi bare vente og se ;D
Men de kommer aldrig tilbage på BBC.. Tvivler på de ville selv om de blev spurgt..
nov 2002
Følger: 11 Følgere: 173 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 1.915
Online Tilmeldt:
apr 2006
Han virke som om han hellere lå derhjemme på sofaen, end at arbejde med den skrige ballon (Forstår ham godt)
Men der var ikke rigtig noget godt ved første afsnit..
Men ja, man burde se med fra afsnit 7 igen.. Der burde han jo være væk.. Ellers fra nr 8...
Dagens joke