Dagens Joke {{forumTopicSubject}}
3 drenge sidder på fortovskanten og kikker på 1 sort Jaguar XL og 1 rød Ferrari og en stor herskabsvilla.
Så siger den ene dreng : Når jeg bliver stor vil jeg være ingeniør og tjene mange penge og så købe sådan en sort Jaguar.
Så siger den anden dreng : Når jeg bliver stor, så vil jeg være læge og tjene mange penge og så vil jeg køben sådan en rød Ferrari.
Så kikker de på den 3. dreng, han siger ikke noget.
Så spørger de ham : Hvad vil du gøre når du bliver stor ?
Han svarer : Jeg vil lade gamle mænd indvitere mig i byen og derefter lade dem udnytte mig seksuelt.
De 2 andre kikker på ham med rædsel i øjenene og siger : Hvorfor det, det er jo en skrækkelig ting at gøre ?
Så siger han : Måske, men min søster gør det og hun ejer Jaguaren, Ferrarien og huset !
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 283 Svar: 4.890
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 480
Tre bønder står og beundrer den smukke sortbrogede ko, der var blevet kåret som dyrskuets bedste malkeko.
Den første af bønderne spugte forsigtigt koens ejer, om han havde avlet nogle kalve af samme kvalitet på denne fantastiske ko.
Nej, svarede ejeren, hver eneste gang tyren kommer ind i stalden, bakker koen bagenden direkte ind mod væggen.
Nå, siger den næste bonde, har du så forsøgt at lade dyrlægen forsøge med kunstig insemination?
Uha, siger ejeren, det er det samme som med tyren. Hver gang dyrlægen viser sig, bakker koen direkte ind mod væggen.
Jaså, siger den tredie bonde, det er vel ikke sådan at du har købt den ko på Viborgegnen?
Jo netop, svarer ejeren, men hvordan kunne du gætte det?
Det var da nemt, svarede gutten. Der kommer min kone også fra.
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.672
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.672
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 113 Svar: 6.361
maj 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 8 Emner: 41 Svar: 198
mod er at komme sent hjem efter en tur i byen med gutterne, og blive angrebet i døren af konen med en kost og have mod nok til at spørge: gør du stadigvæk rent eller skal du ud og flyve en tur?
Nosser er at komme hjem efter en tur i byen, stinke af øl og parfume samt læbeskift på skjorten og klaske konen i røven og have nosser nok til at sige: så er det din tur tykke;-)
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 144
maj 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 8 Emner: 41 Svar: 198
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 235 Svar: 4.891
Dagens Joke