{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Ridse i dør {{forumTopicSubject}}

Kom lige ud til bilen efter at have fået fri fra arbejde her klokken 18 og en stresset og træt mor havde banket sin dør op i min polo
det er jo hvad der kan ske men der kom altså en ridse i bilen.
jeg fik alle oplysninger på hende undtaget hendes policenummer på hendes forsikring den havde hun ikke med

Er det meningen at jeg skal ringe til mit forsikrings selvskab og melde det ?
Hun sagde nemlig at hun vil ringe til hendes imorgen.
har aldrig prøvet det her før der for jeg spørger

mvh Jens smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridse i dør
  • #1   11. jul 2016 Ja enten det eller også kan du anmelde det online hos de fleste selskaber.

• #2   11. jul 2016 jamen skal man selv lægge ud for skaden når den er blevet lavet ?

• #3   11. jul 2016 fordi hvis jeg vil anmelde den online står der at de vil sætte skades omkostningerne ind på min nemkonto

• #4   11. jul 2016 Det jeg gjorde var at kører den til værksted sige det er en forsikrings skade og give oplysningerne, så kontakter de hendes forsikring osv.
    For at det virker skal hun have meldt det til hendes forsikring.

• #5   11. jul 2016 Jeg plejer selv at ringe til min forsikring og så tager de fat på modpartens forsikring og man for lov til at køre sin bil på det værksted man vil have

• #6   11. jul 2016 Ja kom i kontakt med dit eget forsikrings selskab, og andmeld det selv, lad være med at stole på hun gør det, jeg blev ramt bagfra af en gammel dame, det eneste de skulle bruge var hendes nummerplade, men anyway jeg andmeldte det og så fik jeg en tid hos en af deres samarbejds partner værksteder og fik det lavet uden noget smiley

• #7   11. jul 2016 Du ringer bare til dit selvskab og oplyser hendes reg nummer og selskab. Så tager de fat i hendes. Eller online som der bliver sagt.

Altså det jo hendes ansvar der dækker. Men dit eget selvskab siger nok du bare kan finde et værksted, og så er det egentlig din kasko der starter med at dække indtil hendes selvskab siger OK for at de dækker.

Kommentér på:
Ridse i dør

Annonce