bærbar valg {{forumTopicSubject}}
hej bg
håber i kan hjælpe mig til at vælge en ny bærbar
sagen er jeg skal starte på maskinmester her om lidt og ville gerne ha en ny bærbar til formålet da den jeg har nu er gammel og tung!
hvad havde i valgt en 13 eller 15 tommer?
pt har jeg en stationær med følgende specs se billede om jeg evt skulle sælge den også bare købe en kraftig bærbar? spiller umildbart ikke mere kun video og billede redigering, hvad havde i gjort?
har kigget en hel del på microsoft surface book 2 enten i 13,5 eller 15 tommer kan godt lide hele setuppet på dem men syntes også prisen kommer godt der op ad, vil gerne ha en med touch så man kan skrive sine noter i hånden osv, har også kigget på dell xps lenovo yoga 920 hp 360 er der nogle af jer der har følgende bærbare som vil dele lidt erfaring med dem? eller har andre indputs omkring en computer til maskinmester om det er en fordel der 15 tommer istedet for en lidt mindre og lettere 13 tommer?
mvh rasmus
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 27 Biler: 7 Emner: 6 Svar: 2.279
Den har kørt perfekt, men det kniber med at trække efterhånden. Har derfor bestilt nyeste xps 15 med i9 processor. Kan kun anbefale deres xps maskiner. De har tilbud nu og da.
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
Ville kigge på Lenovo T480.
Vær opmærksom hvis du vælger macbook at du skal køre nogle PCL pgorammer mv. der skal på en windows af en art.
bærbar valg