{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dinitrol eller Pava?
  • #1   28. sep 2018 Det er lige meget, de har begge to danske standarder de skal overholde, så tag du bare den billigste ?

  • Mette D
    Mette D Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   28. sep 2018 Okay tak for svar. Jeg må prøve at ringe til dem og høre hvad det koster smiley

  • #3   28. sep 2018 Eller måske Suvo.

  • Mette D
    Mette D Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   28. sep 2018 er det også rustbeskyttelse?

  • #5   28. sep 2018 Gå efter det sted som behandler bilen bedst, altså er mest grundig.

    Om det er Dinitrol, Pava eller Suvo kan være lige fedt.


  • Mette D
    Mette D Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   28. sep 2018 Martin - Hvordan ved jeg hvem der gør det bedst smiley
    Kan du anbefale en eller et sted ? smiley


  • #7   28. sep 2018 Når man roder med gamle biler, som jeg gør, opdager man at Suvo i hulrum stadig er blødt og klistret. Det tager jeg som en god ting rustmæssigt.
    Som skrevet andet steds er det hele afhængig af manden der udfører jobbet.
    Mvh. Gert


  • #8   28. sep 2018 Find en der har undervognsbehandlet i mange år med god garanti.
    Produkterne er mere eller mindre lige gode.


  • Mette D
    Mette D Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #9   28. sep 2018 Jurc. Ja men hvordan finder man frem til en der har det? Kan man ringe og spørge dem hvor mange års erfaring de har ? Eller hvordan?

  • #10   28. sep 2018 Det er nok mere mund til mund, ang. erfaring.

    Men hvis du er fra "Storkøbenhavn", så har jeg ingen ide smiley


  • #11   28. sep 2018 De steder hvor du kan få billede dokumentation, går du ikke helt fejl af.
    Har selv brugt dinitrol i mange år, men er gået over til Prolan istedet.
    Som det bliver nævnt er det ikke produktet, men udførelsen som er vigtigst.


  • Mette D
    Mette D Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #12   28. sep 2018 Okay mange tak for jeres hjælp. Min mekanikker forslog dinitrol, og en venindes kæreste sagde pava. Derfor blev jeg i tvivl.
    Nu er jeg blevet klogere, nu er det udførelsen der skal være i orden og ikke selve produktet.
    Er der så nogen der kan anbefale et sted at få det lavet omkring stor kbh? Der ligger nogen på avedøre holme der laver dinitrol behandling... er det godt?


  • #13   28. sep 2018 Jeg har fået lavet begge biler ude ved dinitrol centeret derude, de har også i Glostrup vist nok, det var super flotte faciliteter og super flinke smiley
    Jeg havde bilen på lift i foregårs og det så super godt ud alle steder jeg kunne se, også efter vi havde monteret bundpladerne, så jeg vil godt anbefale dem smiley
    Har jo logisk nok ikke været inde i hulrummene og kigge, men alle synlige steder jeg har været har det været super godt smiley


  • #14   28. sep 2018 Ring evt til importør eller fabrikant af produktet og spørg hvem der tæt på dig laver det og har garanti fra importør eller fabrikant.

  • Mette D
    Mette D Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #16   30. sep 2018 Easy4 har du et link til fdm test?

  • #17   30. sep 2018 "Det sikrer den regelmæssige kontrol, som Teknologisk Institut foretager. Her bliver det testet, om vi lever op til den høje standard, Dinitrol har for rustbehandling af din bil"
    Og "Som den eneste landsdækkende kæde er alle Dinitrol Centre kontrolleret og godkendt af Teknologisk Instituts omfattende og uvildige kontrolordning"

    Jeg fik vores biler lavet her https://dinitrol.dk/dinitrol-center-hvidovre/ smiley


  • #19   30. sep 2018 Har du ingen tillid til de mennesker der laver noget på din bil? Tænker bare siden du overvejer at betale FDM for at se om det er gjort ok? smiley

Kommentér på:
Dinitrol eller Pava?

Annonce