{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor bliver min annonce slettet?
  • #1   6. dec 2006 Kan du så evt fortælle mig hvorfor der bliver er annoncer på, bærbar pcèr, mobiltelefoner og co-2 svejser, som ikke bliver slettet? Der er fanme forskel på fisk herinde!!!!

• #2   6. dec 2006 Tillykke til dem som HAR læst BG's retningslinier. Især pkt 3.1
    De andre er slettet. Så ham der slettede dem, HAR læst dit indlæg. Det var nemlig mig. Nu har jeg givet mig tid til at læse dit indlæg. Gider du så ikk lige gi dig tid til at læse vores retninglinier. på forhånd tak smiley

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_retningslinjer.asp

• #3   6. dec 2006 Har skam læst de retningslinjer, men når jeg dagligt ser annoncer med alr som ikke har en dyt med biler at gøre, troede jeg af gode grunde at i så igennem fingere med det. Jeg har gentagne gange kigget under elektronik, hvor der er annoncer med f.eks. mobiltelefoner som har kørt i flere dage.

• #4   6. dec 2006 Det er utroligt folk ikke bruger 2 minutter på at læse retningslinjerne for BG igennem...

• #5   7. dec 2006 Giver dig helt ret Michael C, så bare kom igang, du skal lige have læst den hvor der står, at man skal rette sig indlæg for fejl, inden man poster. De punktummer til sidst hører ingen steder hjemme.

• #6   7. dec 2006 Det er jo heller ikke helt det samme. Kunne jo godt tænkes at de fra admins side lod ting som "ikke har så meget at gøre med biler, men som der er massere af kunder til herinde" blive under elektronik i markedet.

• #7   7. dec 2006 Hvis du tænker nærmere over det danske sprog, og i særdeleshed den grammatisk korrekte måde at udføre en afsluttende sætning, hvor det er påtænkt læseren at tænke videre selv, så afsluttes en sætning med 3 punktummer.

Så da sætningen ikke er grammatisk forkert, eller irelevant så ved jeg ikke hvor du vil hen med din kritik.

Det var en generaliserende kommentar, som udtrykker min frustration over at retningslinjerne ikke bliver læst ordentligt, og intet angreb på din person som sådan.

Michael

• #8   7. dec 2006 Okay, jeg opfattede det ellers som kritik specielt henvendt til mig.

Det er åbenbart ikke alt man lærer i skolen. Nu har jeg gået i skole i 16 år, og har endnu ikke stødt på nogen med den påstand "om de 3 punktummer".

• #9   7. dec 2006 Alt i orden! Må indrømme at min første kommentar kunne være formuleret bedre, så den ikke kunne misforstås.

I må sove godt gutter!

• #10   7. dec 2006 Hvorfor er ting rigtige når andre gør dem?

Er det iorden at slå ihjel fordi andre gør det. Eller stjæle for den sags skyld?

Helt ærlig dårlige undskyldninger at når andre må så må jeg også... hvis det bliver ved med at være sådan er der vel ikke andet for end at slette hele markedes delen af BG

• #11   7. dec 2006 Mark : Det er lige præcisden holdning du har, som gør at vi sidder og sletter snesevis af annoncer hver eneste dag. Røver du en bank fordi andre gør det ? Laver du et indbrud fordi andre gøre det ? Udøver du hærværk fordi andre gør det ? Så længe nogle folk har den holdning, vil der være urelevante annoncer i marked. Men på et eller andet tidspunkt når vi vel hele BG rundt, og så stopper det. Skulle man tro. Men selv efter at have læst et indlæg som dette, er der nogen som tænker "den går nok". Men det gør det ikke. Alle annoncer som ikke høre til VIL altid blive slettet så snart en hjælpe-admin opdager det.

Kommentér på:
Hvorfor bliver min annonce slettet?

Annonce