1.565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Styr Iphone fra PC Styr Iphone fra PC

Det bliver næsten ikke mindre bil relateret eller Off topic smiley

Jeg har dog længe drømt om at kunne styre min Iphone fra min pc.
Det kommer sig af, at på jobbet sidder min arbejdstelefon i en bordstander og er forbundet til min pc.

Det kunne være fedt at kunne styre, ringe op, læse beskeder osv fra computeren. Er det muligt på nogen måde?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styr Iphone fra PC
  • #1   5. dec 2018 Du kan gøre det med TeamViewer smiley

Du skal have TeamViewer på din PC og TeamViewer Quick support på telefonen

• #2   5. dec 2018 Eller bare have en mac, der logger du bare på icloud og så kan du

• #3   5. dec 2018 Bed om at få en Mac på arbejde, så er problemet løst smiley

• #4   5. dec 2018 Enig Handoff som de knalder det virker skide godt, uanset om du lige er på din iPhone, iPad eller Mac så kommer opkaldet/sms'en op og ligeledes kan du ringe eller skrive fra dine enheder
    Hvis du har noget åbent i safari, mail osv på din iOS/macOS enhed kan du også åbne og fortsætte på en anden iOS eller MacOS enhed smiley

• #5   5. dec 2018 Carsten J

haha, ja så kan han styre hans Iphnoe, han kan bare ikke passe hans arbejde smiley

Som en klog mand engang sagde
    Apple products are for people to relax
    PC's are for people who actually have a job...

• #6   5. dec 2018 Haha, Carsten

Mange af de services du bruger hver dag er udviklet på Macs. Chancen for at se en Lamborghini Countach er større end chancen for at se en PC her i Silicon Valley. Google, Facebook, EBay, PayPal, Uber (som jeg selv arbejder for) etc. udvikler deres services på Macs.

Det er også derfor Microsoft har så travlt med at vinde udviklerne tilbage, og indtil da har de gjort deres udviklingsværktøjer tilgængelige på Mac. En del software komponenter og biblioteker udgives ikke engang til Windows.

Så i min branche er PC'er for private, der skal bruge en billig computer smiley

• #7   5. dec 2018 IBM bruger iøvrigt Macs i dag fordi det er billigere i længden, og reducerer support behovet. Selvom de var firmaet der gjorde PC'en populær.

• #8   5. dec 2018 Det er muligt at softwareudviklere foretrækker det, men alle vores erhvervskunder køre kun Windows, og de kan slet ikke køre Mac til noget af det de bruger.

Så snart du skal have det til at spille sammen med noget andet så er Mac ubrugeligt

• #9   5. dec 2018 Der er sket et stort skifte ihvertfald her i USA, hvor virksomheder i stor stil har konverteret til SaaS løsninger istedet for installerede løsninger.

Det er eks. længe siden jeg har brugt MS Office, mange virksomheder foretrækker Google Docs - for at give et eksempel.

Der er selvfølgelig nogle (typisk enterprise) applikationer der kun kan køre på en specifik platform, og som ikke kan fås i en SaaS version, men synes der bliver længere mellem dem med tiden.

Men ja, det kommer an på branche.

• #10   5. dec 2018 Vi har kunder der har prøvet at skifte til Mac og brugt formuer på det, og er endt med at måtte gå tilbage til Windows igen smiley

Kommentér på:
Styr Iphone fra PC

Annonce