{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungdomshuset
  • #1   16. jan 2007 hahahaha nej okay smiley

• #2   16. jan 2007 Altså de hippier fatter jo intet.... de bliver aldrig til ngoet jo... de tror de har ret til at besætte andres huse fordi de har lyst.. nu må de fandme tage sig sammen....
    Og ja, hørte det også godt, altså han er jo uintelligent og lever i en anden verden...

• #3   16. jan 2007 Fuck da dem... skide hippier! De sku' skydes..

• #4   16. jan 2007 Bock --> spring lortet i luften og byg lejligheder i stedet for.... men nak hippierne først:)

• #5   16. jan 2007 Det er samme holdning som biltyve garanteret har ......

"Bare pga. der står en andens navn på registreringsattesten så er det ikke ensbetydende at det er deres bil" ^^

De skulle nok liiiiiige se at komme ud af deres koger

• #6   16. jan 2007 I godt nok intolerante her...

• #7   16. jan 2007 Hørte den allerede i går, men ja han er da virkelig en klaphat !

• #8   16. jan 2007 De lavede grin med ham på P3 i går, det var virkelig morsomt, haha

• #9   16. jan 2007 msv --> synes du at man bare skal lade dem have lov til at besætte andres bygninger fordi de har lyst?
    Politiet burde rydde hele lortet...

• #10   16. jan 2007 De vil have noget som de måske godt kunne få hvis det endelig skulle være. Men tror du politikerne gider give dem noget hvis de opfører sig sådan, og bare tager folks huse.
    Jeg var blevet mega sur hvis de havde taget mit hus. smiley

• #11   16. jan 2007 Syntes ikke de bare må besætte hvad de vil, men Københavns kommune har godt nok klokket meget i det. Mener bare, at der skal være til folk med forskellige holdninger og livsstil. ligesåvel, som vi herinde gerne vil ha flere rettigheder og frihed til at køre bil, et lovligt sted at køre race og den slags.
    Men at folk skriver, de skal skydes, nakkes og dø. Det er meget unuanceret og helt uacceptabelt.

• #12   16. jan 2007 jeg tror sQ at politiet med glæde vil låne knepler, tåregas osv ud til os hvis vi samler et par hundrede mennesker og lover at rydde ungdomshuset for dem... Kunne bare være konge

• #13   16. jan 2007 MarcMedia, du BOR i dit hus...
    I over 20 år, har de unge fået tilladelse til at benytte huset, som deres klubhus. Der er INGEN der har brugt det hus, de unge har jo ikke besat det og smidt nogen beboere ud, der er altså forskel.

• #14   16. jan 2007 altså vi har jo heller ikk besat en autoforhandler fordi vi gerne vil have et sted og køre race?

De skulle heller ikk dø, men de trænger til at indse hvordan man skal opføre sig, og så trænger de til at få nogen på dækslet så de måske kan fatte at man bare ikk gør sådan noget...

• #15   16. jan 2007 Man skal da kæmpe for det man holder af. så det har jeg fuldt ud respekt for.

• #16   16. jan 2007 citat Dichael: Yes, det er meget muligt at vi kører ræs, men det er jo kun Æ sØnnerjyø i Æ galf vee aar sejser, som udstiller sig i TV, synes at de skulle opføre sig anonymt, og snakke om tingene, vil mene det ikke kan relateres til BG, da vi kører på offentlig vej, og de ikke har nogle rettigheder over hovedet citat slut.
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kan du ikke omformulerer det, forstår slet ikke hvad der står, hvad dine argumenter er...

• #17   16. jan 2007 Ja, BILTYVEN - Det skal man vel, men det giver ikke folk lov til at lave noget man ikke må !

• #18   16. jan 2007 Altså for min skyld må de da gerne få sig et hus og bruge som klubhus, men det er jo ikk deres hus, de ejer det ikk... det gør det til en slags besættelse!! og så er det da ligemeget hvor lang tid de har haft det, hvis ejeren vil have dem ud, må de også respektere at ejeren bestemmer og forlade huset...

• #19   16. jan 2007 Biltyven? hvad er det for et mærkeligt profilnavn?

Men Henrik, vi "besætter" jo industrikvarterer og cruiser rundt. Indimellem til gene for den lastvognstrafik der måtte være...

• #20   16. jan 2007 msv --> det er rigtig nok, men vi smadrer ikk alting omkring os når der køres ræs...
    ved deres "demonstration" smadrede de jo alt hva de kom i nærheden af... Kan godt se hva du mener, respekt for det, men derfor bør de også stadig have respekt for ejeren, og så lade være med at skabe sig på tv som de har gjort et par gange på det sidste...

• #21   16. jan 2007 Dichael --> Jaaaah.. det tror jeg sQ også:)

• #22   16. jan 2007 Hvafor noget indlæg 7? smiley

MarcMedia !>> Eeeehm man har vel aldrig ret til at lave noget man ikke må?

• #23   16. jan 2007 Det var bedre Dichael...
    Nu forstår man det:-)

Hmm, mener ikke de unge udstiller sig på tv generelt.
    Tror vi er mere medieliderlige end de er, der har været mere end en udsendelse fra striben mm. Har selv været med i noget af det bla.

Der har jo været ført stille og rolige forhandlinger... Men faderhuset står fuldstændig stejlt på deres krav, hvilket er mig uforståligt. De kunne sælge huset og tjene omkring 8-9 mio.kr!!! Fandme en god deal.

• #24   16. jan 2007 Biltyven--> indlæg nummer 7 under det her emne, altså 7. besked i det her emne:)

• #25   16. jan 2007 tror der er flere der er slået ihjel på baggrund af vores hobby og livsstil end der er unge fra ungdomshuset med deres livssyn...

• #26   16. jan 2007 msv: du skriver de gerne vil have et sted og være ligesom vi gerne vil have en lukket bane og kører på... jo den er fin nok.. men vi besætter jo ikke jyllandsringen hvis vi ikke får en bane... så det kan ikke samlignes...

• #27   16. jan 2007 altså ja, faderhuset har kvajet sig, de kunne have tjent godt guld på det, men for dem er det blevet en princip sag nu at de unge bare ikk må være der... Altså synes ikk de unge burde reagere som de gør, men det gør faderhuset heller ikk, men alligevel har de unge ikk ret til at være der hvis faderhuset ikk vil have det...

• #28   16. jan 2007 på den anden side jeg er sku ved at være lidt ligeglad med dem.. hvis de besætter mit hus sætter jeg dem så bare på knæ og henretter dem..

• #29   16. jan 2007 BG´s møgunge:

Vi besætter da de parkeingskældre, tankstationer, veje og industrikvarterer og tilsidesætter lov og regler. Samt udgør en potentiel fare risiko overfor os selv og tildels andre.

• #30   16. jan 2007 Dichael - Anti Gruppe! >> NÅÅÅÅR! smiley jammen det skal man, nu vil jeg så nok mene at en biltyv ikke kæmper for den bil han vil af. Så jeg synes det en mærkelig sammenligning. Men ungdomshuset har jo været deres i lang tid, derfor kæmper de. Men jeg mener da heller ikk de skal ha ret til at blive.

• #31   16. jan 2007 Syntes det handler om en gruppe mennesker som i forvejen har et andet livssyn end så mange andre og er meget autoritetsSKY. De har haft et hus, hvor en anderledes ungdomskultur er blevet opbygget. Pludselig ændres deres grundlag for at kunne bruge huset. Faderhuset kommer ind og helt ærligt, de burde ha taget imod de penge de kunne få ved at sælge det til foreningen jagtvej69. Virker på mig som om, at faderhuset vil have en konflikt, vil smide de unge ud... Fordi de kan! Og det syntes jeg er et skidt grundlag.

• #32   16. jan 2007 Men selvfølgelig har de IKKE ret til at være der. Syntes det er en sag der er tåbeligt håndteret...
    Vil lige sige, at jeg overhovedet ikke deler nogen af de anskuelser, livssyn eller holdninger som kulturen omkring de hippier har.

• #33   16. jan 2007 nå ik mere debat fra mig nu her...
    Men vi fik da snakken op på et lidt mere nuanceret og seriøst niveau.

god dag folks

• #34   16. jan 2007 Dichael, bliver sgu da pisse irriteret... Hver gang striben skal flyttes fra Taastrup og det ene industrikvarter efter det andet. vi generer ikke nogen. Der blir sat skilte op, politiet er efter os. (har selv fået bøder efter at have været på striben). Men hader sgu de pansersvin, at de ikke bare lader os være...
    Det er jo lidt det samme. Griber dog ikke til uroligheder, vold og den slags. Det fører ikke noget godt med sig.

Nu smutter jeg altså

• #35   16. jan 2007 ps... HADER de fucking BILTYVE i det her land!!!

• #36   16. jan 2007 er der overhovedet nogen her der er klar over hvilken forening/forsamling der er tilknyttet faderhuset

det er en ekstremistisk kristen sekt som "hjernevasker" børn og voksne. de er ikke en skid bedre end Al Qaeda.
    det er typer jeg ikke kan snuppe.

religion er helt ok, så længe det ikke sætter almindelige rettigheder og andres velvære på spil

• #37   16. jan 2007 BRÆND DET LORTE FADERHUS..........

• #38   16. jan 2007 ungdomshuset har altid hjulpet folk, Bla med oprettelse af folkekøkkener osv..men de skal ud, brændes, skydes osv..???????

men en sindsyg kristen sekt som hjernevasker børn skal da have lov til at sitte i deres lune statsstøttefyldte lokaler og hygge sigg???

er det amerika vi lever i? hvad sker der??

siger ikke at det er ok den måde ungdomshuset har håndteret sagen på !

Kommentér på:
Ungdomshuset

Annonce