{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Samsung LE-26R71B? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaringer med denne model? Hører meget gerne +'er og -'er!?

Her er lidt specs.:
Enhed: Samsung LE-26R71B LCD TV
Format: 26" - widescreen / 16: 9
Panelopløsning: 1366 x 768
HD Ready (HDCP) Parat til HD
HDTV opløsning 1366 x 768
Kontrast: 3000:1
Lysstyrke -
Betragtningsvinkel: 176 grader
Opdateringshastighed: 8 ms
Tunere 1 tuner(e)
Tekst TV 1000 sider
Progressiv scan Ja
Indgange 1 x HDMI - 2 x SCART - 1 x komponentvideoindgang - 1 x komposit videoindgang - 1 x S-videoindgang - 1 x VGA-indgang - 1 x hovedtelefoner - 4 x lydindgang - 1 x lydudgang
Højttalere 2 x højttaler for højre/venstre kanal - indbygget - 5 Watt
Dimensioner 67.5 cm x 7.5 cm x 47.6 cm
Tilbehør LCD-TV stander, Fjernstyring - infrarød
Vægt 10.1 kg

Håber at høre fra nogle der er kyndig i LCD TV'ere:-)

//Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Samsung LE-26R71B?
  • #1   16. jan 2007 Efter hvad jeg kender til LCD tver så er Samsung det bedste på markedet... Ser fornuftigt ud, de specifikationer...

• #2   16. jan 2007 Hey arbejder i fona slagelse som salgsmontør og jeg kan helt klart sige samsung er et godt valg.. MEN! 71b modelen er jo den man kalder den skrabet model !! så heller r72 eller de nye n og s modeller med 100hz.. de er helt klart de bedste.. man skal ikke spare når det er fladskærm vi snakker om ! smiley

• #3   16. jan 2007 Hvis jeg var dig ville jeg for det første søge efter reviews på nettet: Dernest ville jeg spørge folk der vidste hvad de talte om " www.hifi4all.dk" og dernest når jeg havde hørt hvad de mente, se det tv jeg havde bestemt mig for med mine egne øjne i en butik.....

Bare et råd.... køb aldrig fladskærm ud fra specs, og uden at se det med dine egne øjne inden smiley

• #4   16. jan 2007 @ Michael

Har du links til disse N og S modeller? Jeg vil meget gerne ha et LCD i størrelsen 26-32", hvilket skalæ jeg gå efter? Uden at det koster en jetjager:-)

//Thomas

Kommentér på:
Erfaringer med Samsung LE-26R71B?

Annonce