{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

TV2 DOK - Jeg er rystet. {{forumTopicSubject}}

Jeg er dybt dybt røstet det vi lige har set i fjernsynet er bare ikke acceptabelt. Jeg er selv indenfor den sektor der, jeg læser til social & sundheds assistent og er udannet hjælper. Jeg er rasende indeni !!Rasende fordi det svigt og manglende sygedomindsigt det personale har som er med i klippet.
At behandle andre mennesker sådan der er bare ikke acceptabelt, og udsendelsen viser tydeligt hvad der sker når man mister interessen eller har været i faget for længe ! Føj for satan !!
Jeg ser både fordelde og ulemper efter den udsendelse,
fordelene er at der nu bliver sat fokus på personalet som burde være gået på pension for lang tid siden, jeg har sku også oplevet de typer som lige skal se en serie færdig eller bruger mig lidt for meget da jeg jo "bare" er afløser. Heldigvis er jeg typen der ikke er bange for at sige min mening, og hellere ikke bange for at stå ved hvad jeg siger, og sådan noget er bare ikke iorden set fra mine øjnene. Man har et arbejde der skal passes - Så pas det for helvede...
Ulempen er at jeg nu hele tiden skal til forsvare mit arbejde, fortælle alle og enhver at vi ikke bare sidder og ser fjernsyn, drikker kaffe og er lige glade med beboerne.
Når jeg står færdig med assistenten vil jeg fortsætte stå ved det mål jeg har sæt mig siden jeg sidst blev udannet som hjælper "At gøre en forskel" for det vi har set i tvét her til aften, det er satme omsorgssvigt.

Beklager måtte ud med det !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV2 DOK - Jeg er rystet.
Kommentér på:
TV2 DOK - Jeg er rystet.

Annonce