{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

valg af værktøj {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal købe en værktøjskasse med værktøj
den skal være nem at tage med i bilen og den skal helst indeholde en del værktøj.

Er der nogen der har et bud på hvad jeg skal købe?

Min pris ligger ca på 1000kr lidt over. eller under gør ikke noget.

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af værktøj
  • #1   10. apr 2020 Du får sgu ikke ret meget værktøj til 1000kr inklusiv værktøjskasse.

• #2   10. apr 2020 den på billedet sælges til 800kr
    Men det er lige meget med budgetet Hvad kan du anbefale?
    Så må jeg jo give noget mere

• #3   10. apr 2020 værktøj er ikke bare værktøj. der findes mange forskellige kvaliteter. Jeg er personlig meget positivt overfor Biltema værktøj. Har jeg selv en del af i privaten og er ulært mekakiker så bruger forskellig værktøj dagligt.

• #4   10. apr 2020 Du er simpelthen nødt til at være mere specifik.
    Hvad skal du bruge? Hvad indeholder den du har fundet? Hvordan skal kvaliteten være?... Værktøj er som der nævnes ikke bare værktøj, kvalitet og pris hænger ofte sammen, og ja du kan sagtens finde et sæt værktøj, men det hjælper ikke ngoet at finde et med stemmejern og og vaterpas, hvis du skal makke i biler eller male bygninger.

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    mar 2020

Følger: 1 Svar: 4
    #5   10. apr 2020 Prøv at tage i Stark, Carl Ras eller Bygma og se hvad de har. De kan eventuelt guide dig. Det kommer også en på hvilket værktøj du skal bruge. Der er meget forskelligt, i mange mærker derude:-)

• #6   10. apr 2020 #5 Det er kun for at bruge penge,når man køber der.

• #7   10. apr 2020 Jeg er personligt fan af biltemas Værktøjskasse med 85 dele. Det er udmærket kvalitet til hobby brug.
    https://www.biltema.dk/varktoj/varktojsopbevaring/varktojskasser/varktojskasse-85-dele-2000034918

• #8   10. apr 2020 Jeg har det sæt fra Biltema som #7 linker til, og det fungerer super godt.

Det er ikke samme kvalitet som f.eks. Facom, men det koster til gengæld kun 1/10.

• #9   11. apr 2020 Klart hellere biltema sættet end det skrammel der bliver linket til i første indlæg. smiley

Med værktøj er det sådan at man ALTID mangler en dims mere. Man køber et sæt der dækker 80% af ens behov, men lige så snart man så bliver mere nysgerrig på at skrue, kaster man sig over opgaver som nemt kræver endnu et stykke værktøj. Så køber man det, fordi behovet jo opstod - som så gør at man kaster sig over flere opgaver, som gør at man mangler endnu et stykke værktøj osv osv osv.

Det er ikke for at sige at du skal lade være, men blot for at illustrere at der er indbygget en masse lærdom i det her værktøj og de opgaver der følger med. Der findes ikke ET sæt værktøj som kan løse alle opgaver, men det er en god start at købe det i #7 - og så udvide arsenalet når behovet opstår. smiley

• #10   11. apr 2020 Hej
    En skruetrækker
    En krydsskruetrækker
    En 6" svensknøgle
    En vandpumpetang
    alt sammen puttet i en brugt Bilkapose
    Så er man garderet turen til Nordpolen og tilbage igen
    MVH KP

Kommentér på:
valg af værktøj

Annonce