{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Bremser hyler - Opel Corsa {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har fået nye bremser på i fredags (14/8-2020). Men de hyler når jeg bremser, også nogle gange når jeg kører. Medmindre det er hård opbremsning, så larmer de ikke. Er det noget jeg må leve med, eller kan man i realiteten gøre noget ved det? De er lavet af en kammerat som ikke er mekaniker, men som har erfaret sig med biler i mange år. Han siger det er kvaliteten på bremserne der er skyld i det. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremser hyler - Opel Corsa
  • #1   17. aug 2020 selv de billigste bremser jeg har monteret for folk, har ikke sagt noget.

han er sikker på han ved hvad han laver.
    for hænger eks kaliber lidt, så bremser den lidt hele tiden.
    og bremsen bliver varm
    og det kan gøre de Larme

• #2   18. aug 2020 Kan også bare være monteringsklipsne der stikker en my for langt ud og lige skal slides af smiley

• #3   18. aug 2020 Jeg ved at kaliberen er slidt i den ene side, for klodsen faldt af 50 meter inden jeg ramte værkstedet. Jeg valgte de billigste bremser, fordi min økonomi ikke er noget at råbe hurra for. ??

• #4   18. aug 2020 klodsen faldt af 50 meter inden jeg ramte værkstedet BANG

• #5   18. aug 2020 #2 der er ikke nogen monteringen clips der skal slides til på bremser.

har man den indstilling, så få man sådan et resultat med larmene bremser.

bremser skal ikke larme, hyle eller pive

#3 hvis en klods er faldet af, så har stemplet været rigtig langt ude
    har han kontrolleret at det går let ud og ind.
    eller har han bare mast det ind, så risikerer man det går stramt, og ikke glider let, så hænger den i bremseren,

• #6   18. aug 2020 Dennis, kaliberen var ved eller er næsten hoppet ud af et eller andet den skulle sidde i. Men takket være et bremsestempel værktøj fra Biltema ( https://www.biltema.dk/bil---mc/bilreservedele/bremsesystem/bremsehydraulik/kalibre/bremsestempelvarktoj-15-dele-2000019405 ) kom den på plads og fungere fint igen.

• #8   18. aug 2020 fik din ven tjekket at alle stempler kørte frit frem og tilbage? og smurt alle glider helt op så de også køre frit ind og ud. og rengjorte bremseåge så bremseklodser glider fint ind og ud når man bremser?. men ellers kør en god tur med alm kørsel og når du kommer hjem. Så går du en tur rundt om bilen og mærker på fælgen. vis en er varmere end de andre så ved du at enten caliber/glider/klodser i bremseåge hænger i det hjul. og så det med at få skilt det af og evt monteret en ny caliber eller hvad der nu skal til. da vis den hænger på et hjul eller to så ødelægge du hurtig de nye klodser og skiver af igen. så ja det er med at få lavet vis noget hænger

• #10   18. aug 2020 #8 FreeWay. Jeg har hjulkapsler på min bil. Jeg ved ikke hvad der er blevet smurt, da jeg var sikker på han havde styr på hvad han lavede, da han som sagt har arbejdet med biler i mange år, da han deltager i Garbage Run hvert år.

Kommentér på:
Bremser hyler - Opel Corsa

Annonce