{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STEMT UD ???????
  • #1   21. mar 2007 Hej Thorbjørn

Du mener at han har oprettet en bil som så er blevet afvist/stemt ud, korrekt?

Se her:
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_faq.asp#heletidenafvist

Mvh. Anders

• #2   21. mar 2007 Uha, der kan sgu være mange forkskellige grunde - mon ikke han selv er klar over det !

• #3   21. mar 2007 hmm svært for os brugere at svare på? mon ikk det er admin i skal have fat på?

-men han har nok lavet noget han ikk må,evt hans sprog?

• #4   21. mar 2007 En anden løsning på spørgsmål vedr. sidens funktioner er at kontakte disse (de ved SIMPELTHEN ALT):
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_helpadmins.asp

;o)

• #5   21. mar 2007 Nej altså han blev medlem herinde igår aftes . også fik han en email i dag at han var stemt ud ..altså ikke bruger mere ????

• #6   21. mar 2007 Hvad fanden... Anders T har smidt taktstokken!
    Hvorfor nu ikke HA mere?

• #7   21. mar 2007 Hej igen

Så skal hav tage kontakt til hjælpeadmin og høre dem. Han skal dog have enten mailadresse, brugerId eller link til sin x-bil/profil klar så de kan finde ham.

• #8   21. mar 2007 Smølfen>> Jeg har for travlt til at være online og dermed ikke tid til at være seriøs, det kan hverken BG eller jeg bruge til noget fornuftigt og derfor er jeg stoppet ;o)

• #9   21. mar 2007 Thorbjørn F

Så er han nok blevet stemt ud af nogle brugere hvis han har brudt reglerne herinde.

Tvivler på at han blev stemt ud uden grund.

• #10   21. mar 2007 Han var igang med at oprette en bil
    som blev afvist

• #11   21. mar 2007 Ahh Anders, det er jo egentlig logisk nok smiley
    Men nu skal vi jo så trækkes med ham den vanvittige Who Am I ? smiley Han er ond!

• #12   21. mar 2007 Thorbjørn, jamen så er det jo fordi billederne var grimme/der var for lidt tekst/billeder... Det er nu ganske normalt herinde smiley

• #13   21. mar 2007 Vil det sige han blev stemt ud som bruger fordi han havde nogle grimme billeder og for lidt tekst ?????

• #14   21. mar 2007 Thorbjørn - Hva var det for en bil? så kan jeg lige lure hva der er sket

Smølfen! - Tak! Grrrrr *s*

• #15   21. mar 2007 SMølfen>> Ja han er bindegal....det er vi alle vist, ikke et krav for at være her men det hjælper alvorligt på det ;o)

Thorbjørn>> NEJ! Men bliver ikke slettet som bruger pga. for få billeder eller lidt info. Hvis bilen er afvist er det grundet for få billeder og info, læs mit første link.

Hvis hans bruger er slettet har han fået en mail om det og så må han læse sin begrundelse dér. Er han stadigt uforstående overfor det må han kontakte hjælpeadmins.

Mvh. Anders

• #16   21. mar 2007 Man bliver ikke stemt ud fordi man får en bil afvist.

• #17   21. mar 2007 Anders T - Der står så langt fra altid en begrundelse i den mail man får.

Men vi er enige om at der burde stå en...

• #18   21. mar 2007 Nutnik>> Der står altid en begrundelse i den mail man får....spørgsmålet er om man læser og forstår mailen samt er enig i den. Ofte har man fået 1 eller flere advarsler før man bliver slettet og burde derfor være bekendt med grunden hvis man bliver slettet.
    Jeg vil give dig ret i at nogle af Bgs mails er standardsmail men med det antal mails der sendes tror jeg godt du kender omfanget af at skulle skrive personlige mails hver gang....

Mvh. Anders

• #19   21. mar 2007 Anders T - Desværre praktiserer jeg ikke at blive smidt ud herfra med jævne mellemrum, så om det er blevet bedre siden den ene gang det skete for mig, ved jeg ikke.

Jeg er selv forum moderator andetsteds, og jeg må faktisk sige at jeg ikke kender til problemstillingen i at skrive en 100% personlig mail til folk når de enten får en advarsel, eller er på vej ud.
    Vi er 3 moderatorer til ca 6.000 aktive ud af ialt ca 9.000 brugere - og forummet henvender sig til et lidt yngre (mindre modent) publikum end her på siden - og vi skriver ALTID en konkret begrundelse til brugere der ikke forstår at indordne sig. Det tager i gennemsnit ca 3 minutter at forfatte en mail som folk kan bruge til noget...

Jeg kan godt se at BG ikke ønsker at spille brugere ud imod hinanden og derved ikke nævner konkrete eksempler på ting man gør forkert. Det kan hurtigt blive til mere besvær og ballade end man vil have...

Men så må BG også forstå folks frustration når man er uforstående for grunden til at man er på vej ud - samt indse at det er en MEGET uprofessionel måde at gøre tingene på at spise alle af med den samme smøre hver gang.

Det konkrete eksempel her i tråden, skal jeg ikke kunne bedømme - blot konstatere at der er lang vej endnu før det efter min mening er et tilfredsstillende system.

• #20   21. mar 2007 Hej nutnik

Kritik modtaget og forstået og jeg er delvist enig med dig. Det tager rigtig nok kort itd at forfatte en mail men med over 53.000 brugere ved jeg alt om hvilken arbejdsbyrde det vil afstedkomme.

Selvfølglig bliver man frustreret hvis man ingen begrundelse får, derfor er man ligeledes velkommen til at spørge moderatorerne såfremt man måtte være i tvivl. Folk som bliver slettet ved en fejl kan tælles på én hånd og såfremt det skulle være tilfældet kan profilen genoprettes.

Mvh. Anders

• #21   21. mar 2007 NutNik S - Tror du misforståer hva´ Anders mener med de mails der bliver skrevet, det kan godt være de er standard men de beskriver også hvorfor man er blevet stemt ud eller frosset, som regel genposting af annoncer, dårlig opførsel osv.

Kommentér på:
STEMT UD ???????

Annonce