{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Mikkel M
Mikkel M
Tilmeldt:
21. mar 2023
Emner: 1

Vores problem i værkstedet. {{forumTopicSubject}}

Hej mekanikere og bilnørder smiley , vi er en gruppe unge på mekanikerlinjen ved Syddansk Erhvervsskole, som har fået til opgave, at fremstille et produkt, som der løser vores problem i værkstedet.
Vi ville være super taknemmelige over, hvis i vil svare på vores korte spørgeskema smiley

Vi er i gruppen blevet enige om, at det som irritere os mest, er når man taber bolte og møtrikker. Problemet opstår generelt af at man har olie på fingrende, man arbejder med steder på bilen som er svære at nå, eller at man simpelthen ikke holder godt nok fast.
Vores ide, er en handske, som vi har valgt forbedre, blandt andet med magneter som øger greb.

Link til spørgeskema:
https://forms.gle/8JevVJ689gSQBcaC6


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores problem i værkstedet.
  • #1   21. mar 2023 Det, der irriterer mig mest, er handsker, som er for tykke i stoffet...

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 161 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.071
    #2   21. mar 2023 Fin idé med handsker med magnet
    Men arbejder man steder hvor der også er metal støv, hænger det også ved hanskerne

    Plus er magneter for kraftig, kan de blive hængende på karosseri dele eller andet metal

    Er de for svage, taber man stadig bolt/møtrikken


  • #3   21. mar 2023 #2
    Det er netop grunden til at jeg tror de ikke er blevet udviklet smiley
    Plus skulle kan have magnetterne sidde i enderne af fingerne, så vil man miste meget følelse af hvad man står og laver.


  • #4   21. mar 2023 Rustfri møtrikker og skruer er ikke magnetiske.

  • #5   21. mar 2023 Bare brug en lille magnet til at samle de små bolte og møtrikker op, og så tag en større magnet til de store smiley

    Hvad man taber bliver fejet væk, koster for meget i tid at sortere.
    Ellers er jeg personlig glad for nitril handsker, så kan man også tage dem af når man skal ind i bilen, plus at man måske ikke får olieeksem når man når de 50


Kommentér på:
Vores problem i værkstedet.

Annonce