{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Arbejde {{forumTopicSubject}}

Godaften folkens,
Dette er et meget off topic emne, men jeg står i den situation, at jeg ikke har den fjerneste idé om, hvad jeg skal vælge af uddannelse her til sommer,

Derfor ville jeg gerne høre, hvilket arbejde I hver især har, og hvordan I fandt frem til dette arbejde? Var det tilfældigt, at I valgte at arbejde med det, eller havde I fundet interesse i faget før jobbet? Hvad leder i evt. efter, når I søger job?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde
  • #1   23. apr 2023 Well... Jeg er uddannet som lager, transport og logistikoperatør tilbage i 2012. Har arbejdet i faget sidenhen. Dog hedder min stilling nu operations supervisor for lageret som tilhører et mindre datacenter.

Jeg tog grundforløbet som mekaniker endnu længere tilbage, og besluttede hurtigt at det ikke var mig, Mulighederne for at "kæmpe sig op" af rangstigen var ikke tilfredsstillende i det fag, samt det er et fysisk hårdt job og lønnen er ikke helt derefter, medmindre man arbejder sort smiley

• #2   23. apr 2023 Jeg blev uddannet fysioterapeut i sommeren 2016. I 2010 blev jeg uddannet multimediedesigner, men det gav aldrig pote.

I årene op til 2012, hvor jeg søgte ind og blev optaget, havde jeg trænet nogle gange i ugen og det var egentlig dér interessen kom fra. Da jeg blev uddannet multimediedesigner, kom jeg efterfølgende i praktik i en børnehave (aktivering) og fandt ud af, at det var ret fedt at arbejde med mennesker, men at jeg på samme tid, ikke rigtig følte for at blive pædagog. Glæden ved at arbejde med mennesker og så træning gjorde, at jeg søgte ind på fysioterapi-studiet.