Esbjerg igår... {{forumTopicSubject}}
Hey tak for en fed aften igår, synes der var godt gang i den, især senere på aftenen da politiet var skredet, bare synd ca halvdelen nåede at smutte inden der rigtig kom gang i den...
Haha synes faktisk det var sjovt, kørte bag ved nogle civilpansere igennem esbjerg, da vi sku hjem og på et tidspunkt kommer jeg til at holde ved siden af dem, og de sidder rigtig og glor over i bilen for at tjekke sele osv... Og da det bliver grønt lys i lyskrydset bliver de holdende bare for at se om jeg kørte pænt...
Da vi så havde kørt de 70 km til Give og vi er 20 m fra vores indkørsel, er der fanme blå blink bagved og jeg blev stoppet.. Første gang det er sket, men betjenten var rigtig flink og der var slet ikke noget der, selvom jeg kørte med tågelys, og ulovlige baglygter... Synes bare det er sjovt man kører rundt i esbjerg og bliver ikke stoppet, men ude på landet i den mindste lille bondeby, bliver man stoppet så tæt på hjemmet...
Og fuck det her er da egentlig et indholdsløst indlæg, men sender det lige alligevel...
Ps. link endelig hvis i har smidt nogle billeder ind...
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 176 Svar: 2.933
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.344
politiet i esbjerg er generelt nogle røvhuller .. samlignet med varde .. Varde der er de altid Kanon flinke .. og esbjerg er de altid skide sure..
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 8 Emner: 48 Svar: 241
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 38 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 3.635
Bo L - det er jo et eller andet sted forståeligt nok når det altid er i esbjerg der er race.. Men tror de ville opnå meget mere hvis de var lidt mere positive, derfor kan de jo stadig godt gøre deres job..
mar 2004
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 38 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 3.635
mar 2004
Esbjerg igår...