{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

plasma skærm {{forumTopicSubject}}

tænker lidt på at købe en fladskærm og har tænkt lidt på denne Samsung 42" PS42P7HX http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=89462
er der nogle der har erfaringer med den?
eller kan anbefale en anden i samme prisklasse?
for det skal være plasma da de lyder til at være bedst efter testen på http://www.plasma-lcd-fakta.dk/home/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plasma skærm
  • #1   16. apr 2007 har godt nok hørt at de er længere fremme..!! men har bare ik haft mulighed for at se en i en butik og det vil jeg gerne... men af dem jeg har set et samsung de bedste

• #2   16. apr 2007 hælder også mest til samsung, har selv en, dog i lcd men det spiller bare :0)

• #3   16. apr 2007 Godt nok skriver de på siden at det er en uvildig test, men siden køres åbenbart af Hitachi, Pioneer og Panasonic. Måske man skulle finde andre kilder til information, som er uvildige. Det er godt nok forbavsende så mange fordele plasma har i forhold til lcd iflg. denne side.

Og som altid ved køb af fladskærm, se den i brug i en butik, med et antennesignal som svarer til det man har derhjemme. Mange bliver slemt skuffede når de kommer hjem, og fjernsynet giver rigtig dårlige billeder.

• #4   16. apr 2007 er man oppe i 42" skal man jo over i plasma. dog hælder jeg selv mest til pioneer.

• #5   16. apr 2007 ja har også været rundt i et par butikker og set dem med forskelige antennesignal..! men de steder jeg har været er der bare kun samsung, lg og loewe... og vil gerne lige høre andres meninger om det..

• #6   16. apr 2007 Hvad vil du med en skærm der ikke har DVB-T tuner ?

• #7   16. apr 2007 Plasma giver klart et bedre billede end LCD, men personligt bluyder jeg mig ikke om ulemperne, som panelets levetid, logo og lign, kan brænde fast og at de ikke må vippes eller ligges ned´og nok det vigtigste at opløsningen ikke engang klarer 720p eller endnu værre 1080p

• #8   16. apr 2007 Sony W serien er super lækker....som

Men du må ikke købe en skærm der ikke har digital tuner indbygget....det analoge tv signal som vi kender det ophører jo snart og alt bliver digitalt DVB-T...desuden skal skærmen have minimum 2 stk HDMI indgange og de begge skal have HDCP dekoder indbygget...ellers vil du ikke have mulighed for at se HD DVD eller Blueray DVD film.

Kommentér på:
plasma skærm

Annonce