{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Ødelagt sidespejl og en løber! {{forumTopicSubject}}

Dagens koger!

Jeg var forbi min vens gymnasium, der var sådan en lille cafeaften som jeg ikke ville ind til, men blot hente min ven. Mens jeg venter på min ven, kommer der sådan en fuld tosse med fuld fart og hamrer ind i min sidespejl så den nærmest knækker af. Og han begynder at løbe smiley Det så sjovt ud... Jeg satte så efter ham og fik fat i ham med et kung fu greb som jeg havde lært i folkeskolen og fik trukket ham tilbage til min bil. Fik navn, adresse og tlf nummer osv., så nu ved jeg hvem han er.

Men så enkelt var det ikke, han snakkede med mig ½ time om hvor meget det ville koste og om at han kunne forhandle en pris med mig så vi kunne blive venner efter. Det pissede mig af, men gjorde ikke noget, så begyndte han at fable om han kan skaffe det til 200 kr og jeg sagde selvfølgelig det skal være originalt fra Citroën osv., så begyndte han forfra, men denne gang sagde han at han kunne lave det selv for 2 kr, og sådan kørte vi ca ½ time ude i regnen og han ville ikke lade mig... Og man kan selvfølgelig ikke slå sådan en type, da det vil gå ud over mig, og for det andet vil jeg ikke få mine penge...

Men er jeg sikker på at få mine penge vha hans adresse, navn og tlf? Jeg har 2 af mine venner som vidner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagt sidespejl og en løber!
Kommentér på:
Ødelagt sidespejl og en løber!

Annonce