{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

reklamationsret/garanti..? {{forumTopicSubject}}

hej...

købte min computer i aldi for omkring 4-5mdr siden. Den blev så sendt til reparation for 1.5- 2mdr siden, og har stadig intet hørt fra dem ...
Hvor længe må de opbevare min compter, er der ikke et maksimum på ex. 1mdr, og så få man en ny eller pengene tilbage hvis der gik længere tid....

Håber på at i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reklamationsret/garanti..?
  • #1   6. jun 2007 har du prøvet og snakke med dem om det

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #2   6. jun 2007 løb ned og sig de har 3 uger til at fixe din comp. (fra du afl. den) ellers har du krav på en ny/pengene retur



  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #3   6. jun 2007 jeg ventede 6 mdr på en remote fra El-Giganten, som det så tog dem 1½ at fremskaffe

    men måtte ned og fortælle der blev advokat indblandet før de tog sig sammen.

    så bare ned og ryk dem i ørene


  • #4   6. jun 2007 Det der er træls med aldi er jo at de hyrer et sekundært firma til at reparer deres ødelagte varer da det er påkrævet for at kunne sælge elektronik ..

    Men da reparations firmaet ikke er en del af aldi er der meget dårlig kommunikation, der er et eller andet forbruger program der har haft det oppe at man ALDRIG skulle købe elektronik i ALDI ..


  • #5   6. jun 2007 okay mange tak.... skal nok smutte forbi aldi og få nummeret til det firma der har min computer.....;-)

    Hvad skal jeg gøre hvis de nu siger, at de stadig ikke er færdige med den... skal jeg bare forlange pngene tilbage?


  • #6   6. jun 2007 Heller ikke i EL-Giganten, hvor meget navnet ellers antyder det.

    Men nej ikke købe elektronik i Aldi - det er billgt ja, men det er også en riffel peget mod egen fod at gøre det.


  • #7   6. jun 2007 Ja klart .. kræv pengene tilbage for det kan sq ikke passe at det tager dem SÅ lang tid at få den lavet !

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #8   6. jun 2007 du gør følgende

    kører ned i Aldi og begynder at brokke dig til den første medarbejder du ser

    så ska du ha fat i "hvem du nu ska snakke med dernede" og sige du har snakket med en advokat og HAN siger du har ret til nyt efter 3 uger eller pengene retur.

    så snart ordet advokat er med i sætningen, så plejer de (ihvertfald min egen erfaring) lige at prøve lidt xtra for at få dig gjort til en glad mand igen smiley


Kommentér på:
reklamationsret/garanti..?

Annonce