532 visninger
|
Oprettet:
reklamationsret/garanti..? {{forumTopicSubject}}
hej...
købte min computer i aldi for omkring 4-5mdr siden. Den blev så sendt til reparation for 1.5- 2mdr siden, og har stadig intet hørt fra dem ...
Hvor længe må de opbevare min compter, er der ikke et maksimum på ex. 1mdr, og så få man en ny eller pengene tilbage hvis der gik længere tid....
Håber på at i kan hjælpe
feb 2006
Følger: 108 Følgere: 100 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 681
Tilmeldt:
nov 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
Tilmeldt:
nov 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
men måtte ned og fortælle der blev advokat indblandet før de tog sig sammen.
så bare ned og ryk dem i ørene
sep 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 464
Men da reparations firmaet ikke er en del af aldi er der meget dårlig kommunikation, der er et eller andet forbruger program der har haft det oppe at man ALDRIG skulle købe elektronik i ALDI ..
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 293 Svar: 997
Hvad skal jeg gøre hvis de nu siger, at de stadig ikke er færdige med den... skal jeg bare forlange pngene tilbage?
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.161
Men nej ikke købe elektronik i Aldi - det er billgt ja, men det er også en riffel peget mod egen fod at gøre det.
sep 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 464
Tilmeldt:
nov 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
kører ned i Aldi og begynder at brokke dig til den første medarbejder du ser
så ska du ha fat i "hvem du nu ska snakke med dernede" og sige du har snakket med en advokat og HAN siger du har ret til nyt efter 3 uger eller pengene retur.
så snart ordet advokat er med i sætningen, så plejer de (ihvertfald min egen erfaring) lige at prøve lidt xtra for at få dig gjort til en glad mand igen
reklamationsret/garanti..?