{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Hjælp til Fladskærm? {{forumTopicSubject}}

Hay gutter!

Er så uheldig mit gamle fjernsyn er stået af.

Så skal ha et nyt, så hvorfor ikke et fladskærms tv.

Men hva for noget skal jeg vælge, ha sat mig for det skal være et 37 tommer.

Men skal det være LCD eller TFT.
Og hva med opløsning??

Min pris grænse er på ca 10- 12.000kr

Håber der er nogen der gider hjælpe mig!

Mvh
Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Fladskærm?
  • #1   25. jul 2007 Det skal være LCD, tv.. Da et TFT med tiden "falmer" i farven.. Mens krystallerne i LCD tv´et holder.. Altid LCD..

  • #2   25. jul 2007 Okay

    LCD er det bedste.
    Hva mærke vil i anbefale?

    Syndes samsung ha lavet nogen gode nogen!


  • #3   25. jul 2007 Samsungs tv er faktisk udemærket, specielt til de penge.. Kender et par stykker der har samsung..

  • #4   25. jul 2007 Hey...

    Samsung har en M Serie der ligger i det lag for en 32"...

    Al respekt til hifiklubben... Men syntes de er bedre til lyd end tv...

    Bruun


  • #5   25. jul 2007 Jeg har LG og Samsung LCD og er ganske ovenud tilfreds med begge to.

    Samsung er langt det bedste til prisen så længe vi snakker LCD, mens LG er lidt dyrere, men også laver god kvalitet. Jeg er mest tilfreds med brugervenligheden på LG'et, men det kostede også 12000 kr.

    Et samsung i samme størrelse vil være billigere end det.

    Men i den prisklasse du forestiller dig kan du lige så godt skaffe dig et af de nyere samsung eller philips, med indbyggede digitaltunere, så du slipper for at sætte sådan en til når HDTV kommer om et par år.

    Samsung, LG, eller Philips er rådene herfra.


  • #6   25. jul 2007 Hey Casper...

    Du er helt gal på den... Digital tuner og HD har INTET med hinanden og gøre...!!

    Digital tuner eller DVB-T er til og modtage digitale signaler med, hvor HD er High Definition eller hvorn det staves... og som det ser ud er det kun via Parabol og der skal du alligevel have en boks til...

    Og til Martin, Du har heller ikk været der i år... Fordi det er først i september... Skal nemlig selv derned...

    Bruun


  • #7   25. jul 2007 Martin... det var det med de facts...!


    Og hvis du snakker om at have digital tuner, skal du lige finde ud af hvad der kommer hvor i bor...

    Fordi mange fællesantenner vælger den digital version der hedder DVB-C og der er kun et TV på markedet med den indbygget og det er tyske Loewe...

    Bruun


  • #8   25. jul 2007 Og jeg mener bestemt at Samsung er meget bedre end LG...

    Bruun


  • #9   25. jul 2007 @ Martin . nej jeg har ikke været til nogen messe i Berlin, idet jeg da absolut har meget andet at tage mig til (fx arbejde).

    Jeg kan kun tale udfra den erfaring jeg har erhvervet mig ved at jeg har købt to fladskærmsTV indenfor det sidste år og den information jeg har fået ved forskellige forhandlere.

    Hvad der sker i Berlin er for så vidt pisse ligemeget, for det skal være på et niveau hvor alle kan være med.

    Men siden du ikke bekymrer dig om at skrive hvad der i så fald er bedre, når vi taler "mainstream TV" end samsung og Philips, går jeg ud fra du heller ikke ved det.

    Jeg taler af erfaring, og øser ikke ud af "facts" jeg ikke kender til, men skriver faktisk ret åbentlyst at det jeg siger er min egen erfaring.

    Så skru ned for dit sure pis, det er da vist over din sengetid!


  • #10   25. jul 2007 Okaj, har de også DVB-S??

    De er da ikk på markedet i DK endnu?

    Bruun


  • #11   25. jul 2007 Godt du linker til en Hollansk side...

    De er jo ikk i DK endnu...

    Man skal så også lige huske at hvis man bestiller tv fra udlandet, kan det være man ikke kan få undertekster på, da DK kører det på en anden måde en Tyskland, Sverige og de andre lande...

    Bruun


  • #12   25. jul 2007 Tror det er en Tjekkisk side han linker til, men det gør det jo ikke just bedre.

    Men skal vi ikke lade være med at mundhugges på et niveau hvor ham der spørger i emnet slet ikke kan være med?

    Faktum er at det er skide ligemeget hvad hifiblade skriver. Det det handler om er at han får et TV til pengene han kan være tilfreds med. Og når vi snakker 32-37" LDS går man ikke galt i byen med FX et Philips eller Samsung.

    Derfor må svaret være: tag ned i Merlin/Fona/Expert/etc og kig på tv'ene, find et du kan holde ud at kigge på, sørg for det tilstrækkelige er der (ind- og udgange) og køb det hvis du er tilfreds med billedet.


  • #13   25. jul 2007 Men tilbage til emnet...

    Kan se du kommer fra Fyn... Kør ned i KT Radio i Odense...

    De har nok det største udvalg i DK... Og så få alm. billed på både Analog og Digital...

    Fordi du kan sidde og kigge på så mange forskellige Spec. af TV... men du kan ikk skælne om hvad der er bedre end andre... Så tag ned og kig med din egne øjne...

    Bruun


  • #14   25. jul 2007 @ Martin - jeg er lige et par indlæg bagud. Ja Sharp kan vær elige så fint. Men han bliver ikke midnre tilfreds med fx. et samsung end han ville gøre med et sharp. Og når man ikke er HIFI nørd er de tligemeget om man får det bedste, eller det 5. bedete. Forskellene er så små at man stortset ikke kan se forskel alligevel.

    Og så foreslår jeg bare det sikre, det han formentlig ville få at vide i enhver almindelig elektronikforretning.


  • #15   25. jul 2007 Meget apropos smutter jeg ind til mit igen, for damen kalder.

    held og lykke med TV-indkøbet!


  • #16   25. jul 2007 @ Martin . rigtigt, og man kan ikke være "fornuftig" - for der vil altid kommer noget bedre eller billigere om et halvt år. Det kan man ikke gardere sig helt imod smiley

  • #17   25. jul 2007 Igen... vare ikk på lager... Tror stadig ikk den kommer til DK før efter september når de bliver vist i Berlin...

    Ligeledes linker du til et Tv han slet ikk kan bruge til noget...

    Men fakta er at Loewe har haft Både DVB-C Og DVB-T i over et års tid på det danske marked...

    Og I deres nye Chassis L2700 der lige er kommet er det 1920*1366 Fuld HD og med alle tre digitale tunere... Men igen er det slet ikk i det prisleje...

    Bruun


  • #18   25. jul 2007 Nej, men det er bare i orden... Men jeg skal da undersøge det...

    Men Loewe, der er det ikk kun Design...

    Der er Godt Billed, både analog og digital
    Rigtig god Lyd... Ved ikk hvor mange tv der er 2 x 20 eller 40 RMS watt i deres TV...
    De digitale Tunere, Især DVB-C som der så kun er TO af på markedet herhjemme.
    Samt mulighed for Harddisk... Og den brugerflade der til den harddisk er det nemmeste jeg har set på alle tv og Harddiskoptagere...

    Så design betaler du jo, jo men der er så meget mere end bare det...

    Bruun



  • #19   25. jul 2007 Altså i en 32" med Harddisk Starter de på 22.999 og op til 34.999,-

    Så jo det er dyrere end mange andre... Men Loewe har heller ikk i sinde og skal ned og sammenlignes med Philips, LG samsung osv...

    Deres Individual Serie kom sidste sommer, og der har ikk været en eneste prisnedsættelse på det tv i den tid det har været på markedet... Og det er deres mest solgte model... Der er ikk andre mærker, der har ku holdt prisen i et år

    Bruun


  • #20   25. jul 2007 Ja, det gør de nok...

    Den pris de har derinde, er fordi der har været tilbud på Loewe´s skærme, hvor du fik harddisken med gratis... Og den koster 5000,.- Her d.1 stiger de igen...

    Men kan varmt anbefale det... Det er helt sikkert sådan en jeg skal have, når jeg skal have skiftet min gamle B&O MX´er ud...

    Jeg vil smutte i seng...

    MVH
    Bruun (Årets Loeweforhandler 07´) he he


  • #21   25. jul 2007 Tjek ind på www.tapeconnection.dk
    Alle deres TV er topklasse og de har gode priser. Du har min personlige ganranti for en god handel der.


  • #22   25. jul 2007 Og iøvrigt, til dem der kun tror LCD holder. De nye plasma skærme med den nye teknoligi, er mindst lige så gode og holdbare som LCD. Idag skal man vælge ud fra hvad man skal bruge skærmen til. Skal man kun se TV og DVD skal man vælge plasma, skal man også spille PS3 og Xbox skal man måske vælge LCD. Det spiller også en rolle hvilken type TV signal man modtager. Men det kan de rådgive en om i en rigtig forretning. Men de gamle fordomme med plasma og LCD holder ikke længere med de moderne fladskærme man kan få idag.

Kommentér på:
Hjælp til Fladskærm?

Annonce