{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

hjælp til fladskærm {{forumTopicSubject}}

står og skal ha nyt tv, og har kigget på disse to, men har ikk så meget forstand på det? så håber i kan hjælpe med hvad for et jeg skal vælge?

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/42LV340N/lg-42-led-tv-42lv340n

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/42PFL3606H/philips-42-lcd-tv-42pfl3606h


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til fladskærm
  • #1   14. nov 2011 Philips laver bedre TV end LG

  • #2   14. nov 2011 ja, men philips tvet har kun kontrast på 5000, hvor lg har et på 3000000

  • #3   14. nov 2011 Nansen: Læg ikke for meget i de kontrastforhold, der er så mange forskellige måder at måle på. Men når det så er sagt, så havde jeg sgu nok også valgt LG'en, når det skal være mellem de to.

    Men tag eventuelt forbi en forhandler og se om du kan se modellerne live - det er det bedste man kan gøre.


  • #4   14. nov 2011 dan ved ikk så meget om det, derfor jeg os spørger herinde, men det ene er et internet tilbud, så ved ikk om man kan se det live jo:)

  • #6   14. nov 2011 ville ikke vælge nogen af dem da de kun er 50hz. gå efter minimum 100hz. det er mit første krav når jeg kigger på et tv, du får et meget bedre billed (se link). ta en tur i elgiganten og kig på de forskellige modeller, finder du et du vil ha kan du altid se på nettet om deres netshop er billigere.

    http://www.bilka.tv/video/828767/50-hz-eller-100-hz-tv


  • #7   14. nov 2011 Har lige købt et 47" LG LED... Hold kæft det er godt billede...

    Husk at tjekke priser på nettet da elgiganten (og bilka) har prisgaranti, så de skal jo matche hvis du finder samme model billigere på nettet..
    Mit 47" stod til 6.999,- i Bilka, men kun til 5.489,- hos komplett.dk, så jeg sparede da lige 1500 kr. + evt fragt og fik tvet med det samme


  • #8   14. nov 2011 ekgiganten har prisgaranti. Når du finder et tv hos dem du vil have finder du bare samme tv billigere på en hjemmeside og viser dem (evt på din mobil). Sådan gjorde jeg og jeg sparede en masse.

    Men tag ud i butikken og se evt noget fodbold på begge tv. Læg mærke til om der er en hvid stribe efter bolden når de skyder og læg mærke til hvor det er nemmest at se detaljerne på græsset og på tilskuerne. Og naturligvis farverne osv.

    Det er klart den bedste måde at vurdere det på da det er der man nemmest kan se forskel


  • #9   14. nov 2011 Har selv et Philips dog i 46" .. Dejlig nem at finde rundt i menuer ok lyd og billede .. ENste der pisser mig af er at den slukker efter 3 timer hvis man ikke bruger fjernbetjening

  • #10   15. nov 2011 Jeg ville købe et plasma, hvis det var mig. Kan varmt anbefales. Jeg har et 42" Panasonic og det duer. Var noget skuffet da jeg var ude ved en svoger forleden. Han havde købt et 46" Sony LED 3D tv til 9000,-.....
    Det var godt nok et noget ringere billede end hjemme ved vores plasma. Så overvej det....


Kommentér på:
hjælp til fladskærm

Annonce