{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

spørgsmål til dance og techno folket {{forumTopicSubject}}

har undret mig meget over at mange techno fans synes musik er yt fordi det er gammel....har hørt folk sige arhhg den er 3 måneder gammel så er det ikke fedt ..HVORFOR er det ikke fedt mere ligepludslig...skal det være nyt...er det for at være trendy......personlig synes jeg det fedeste musik inden for min genre er det der blev lavet fra 80-95

gør mig klogre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til dance og techno folket
  • #1   24. aug 2007 Fordi at man har hørt sangen alt for meget vel smiley

  • #2   24. aug 2007 jamen jeg høre også mit musik en million gange og jeg synes stadig at det er fedt smiley men ok hvis det er et nummer det drejer sig om så bliver det nok lidt ensformigt

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #3   24. aug 2007 det er fordi når musikken er så ensformig og kører i samme beat så meget som det gør i trance så bliver man dobbelt så hurtigt træt af det som normalt... er min filosofi i hvert fald, og jeg hører alt musik på nær klassisk og opera og den slags


  • #4   24. aug 2007 Hvis jeg fínder et fedt nummer, hører jeg det næsten ustandseligt til jeg brækker mig over sangen hehe.. Men tror generelt at det kommer an på hvilken genre man lytter til.

  • #5   24. aug 2007 når jeg siger den er gammel så er det primært fordi jeg selv synes den er god men har hørt den så meget at jeg ville have lidt pause fra den ^^

    Kan os være man har hørt den for lang tid siden og hele tiden synes den er rådden så siger man bare "den er gammel" for at skifte videre til et andet emne smiley


Kommentér på:
spørgsmål til dance og techno folket

Annonce