546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ang folkerace Ang folkerace

Hej derude folkens
ved der er et par stykker der kører folkerace..eller det har jeg ihvertfald læst .
man ku ikke muligvis få en af jer på msn der kører det .
vil gerne vide lidt om det nemlig ..og muligvis stille et par spørgsmål

så hvis en der sidder en venlig gut derude .
og har tid til at fortælle lidt .
så skriv da lige en privatbesked ..så du ka få min msn

Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang folkerace
  • #1   26. aug 2007 Det samme her. Overvejer at starte næste år

• #2   26. aug 2007 Peter J
    jeg har lige netop det samme i tankerne
    men vil da gerne vide lidt mere om det først

• #3   26. aug 2007 Også mig, ved ingen ting om det overhovedet, udover der skal køres ræs på bane smiley

• #4   26. aug 2007 Først og fremmest skal i have en licens for at overhovedet at deltage

• #5   26. aug 2007 SE PÅ WWW.NISSERINGEN.DK

• #6   26. aug 2007 I kan leje en bil på nisseringen og prøve om det i det hele taget er noget for jer smiley

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 238
    #7   26. aug 2007 I kan skrive til min ven Mads K herinde. han har en fin Landcruiser i kan søge efter smiley Han kører folkerace. hvis i kan køre fra ham så kan i VIRKELIG køre bil smiley Han smoker jer for groft. men skriv til ham. han sætter jeg sikkert gerne igang.

• #8   26. aug 2007 Prøv at gå ind på dasu.dk der står alt i skal bruge eller tag til et løb når det er i nærheden af jer.

• #9   26. aug 2007 Nicolaj K
    det var også en af de ideer jeg havde
    lige prøve det først .
    for at se om det er noget idet hele taget .
    hvis det så er det ..så ku man jo starte op

Morten P
    prøv at smid et link til hans profil

• #10   26. aug 2007 Tag og ansøg en af grupperne herinde med Folkerace/rallycross hvor mange af os folkeracere er inde.
    Der er sikkert nogle der gerne vil ha jer på msn, og vi vil alle gerne gi jer oplysninger, eller i kan se det der er blevet spurgt om i forvejen.

Men til at starte med så gå ind på www.dasu.dk og find en klub i nærheden af jer og meld jer ind så i har et medlemsskab.
    Dernæst så hører i klubben hvornår de holder et licenskursus som tager en aftenstund og er ligeså nemt som at tage knallertkørekort.
    Når det er overstået mangler i kun en bil der opfylder en håndfuld sikkerhedsmæssige/udstyrsmæssige regler ti lat må køre p¨å banen (i kan købe en bil til et løb for 5200 kr, eller 8200 hvis det skal være vildere (klasse2).
    Så mangler i kun at finde et skålsæde og en Hsele (da tidligere ejer af bilen må tage sæde og sele med ud af bilen når den blir "tvangssolgt" til et løb) og en køredragt, og en Egodkendt styrthjelm (den fra knallerten/motorcyklen er HELT fin) og et sæt flammehæmmende handsker (svejse/arbejdshandsker evt.) og så ellers et par sko (der kan jeg ik helt huske hvordan det forholder sig men det står på Reglement 5 på www.dasu.dk).

Så skal i melde jer ti let løb, også når i kommer til løbet så skal i først ha tjekket licens og betale startgebyr (ca 2-400kr alt efter løbet) også skal i derefter køre bilen og køredragt/styrthjelm til teknisk kontrol (syn) hvor de tjekker bilen e ri forsvarlig stand og lever op ti lreglementet og støjkrav osv.
    Så er i ellers klar ti lat komme ned på startfeltet og ta den "praktiske" del af licenset, hvor i skal ha en "baneprøve" hvor i skal køre et par omgange hvor der kan komme et flag som der ik er noget hold i , men i skal vise i ved hvad det betyder og gøre som flaget påbyder, også ellers bare vise i kan styre bilen uden atvære til fare for jer selv eller andre.

Også gælder det ellers bare om at gi den gas smiley

I må sige til hvis vi mødes en dag til et løb til næste år, så gir jeg en cola smiley

• #11   26. aug 2007 Cawdy
    cola ..fy for pokker ..sådan noget skidt drikker jeg ikke ..det er jo usundt ..griner
    men nu må vi se om det er noget ..
    ellers må jeg et smut op forbi når der er noget træf
    også give dig baghjul i vectra'en ...hvis jeg da kan

• #12   26. aug 2007 MJ:
    Gi mig baghjul i Colten eller BMWen? smiley
    Uanset hvad tvivler jeg på Vectraen kan følge med de 2 biler på knap 800kg hver især og med over 100hk begge 2 smiley
    Især ik når mit motorprojekt begynder at ta form på BMWen med enten trykladning og/eller en 325 motor smiley

• #13   26. aug 2007 Cawdy..du har en del fede biler ..må jeg indrømme
    allesammen dine ?

• #14   28. aug 2007 MJ:
    Ja blev kastet ud for ½års tid siden fordi jeg havde 2 biler herinde af min fars (hvilket stod i bemærkninger og min profiltekst ogs.)
    Sååå smiley

Kommentér på:
Ang folkerace

Annonce