Ang folkerace Ang folkerace
Hej derude folkens
ved der er et par stykker der kører folkerace..eller det har jeg ihvertfald læst .
man ku ikke muligvis få en af jer på msn der kører det .
vil gerne vide lidt om det nemlig ..og muligvis stille et par spørgsmål
så hvis en der sidder en venlig gut derude .
og har tid til at fortælle lidt .
så skriv da lige en privatbesked ..så du ka få min msn
dec 2004
Følger: 16 Følgere: 13 Biler: 4 Emner: 74 Svar: 572
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 54 Svar: 148
jeg har lige netop det samme i tankerne
men vil da gerne vide lidt mere om det først
dec 2004
Følger: 16 Følgere: 13 Biler: 4 Emner: 74 Svar: 572
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 7 Svar: 91
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 5 Emner: 30 Svar: 356
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 7 Svar: 91
jun 2006
Følger: 1 Emner: 50 Svar: 238
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 207
jul 2006
det var også en af de ideer jeg havde
lige prøve det først .
for at se om det er noget idet hele taget .
hvis det så er det ..så ku man jo starte op
Morten P
prøv at smid et link til hans profil
mar 2003
Følger: 200 Følgere: 218 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.648
Der er sikkert nogle der gerne vil ha jer på msn, og vi vil alle gerne gi jer oplysninger, eller i kan se det der er blevet spurgt om i forvejen.
Men til at starte med så gå ind på www.dasu.dk og find en klub i nærheden af jer og meld jer ind så i har et medlemsskab.
Dernæst så hører i klubben hvornår de holder et licenskursus som tager en aftenstund og er ligeså nemt som at tage knallertkørekort.
Når det er overstået mangler i kun en bil der opfylder en håndfuld sikkerhedsmæssige/udstyrsmæssige regler ti lat må køre p¨å banen (i kan købe en bil til et løb for 5200 kr, eller 8200 hvis det skal være vildere (klasse2).
Så mangler i kun at finde et skålsæde og en Hsele (da tidligere ejer af bilen må tage sæde og sele med ud af bilen når den blir "tvangssolgt" til et løb) og en køredragt, og en Egodkendt styrthjelm (den fra knallerten/motorcyklen er HELT fin) og et sæt flammehæmmende handsker (svejse/arbejdshandsker evt.) og så ellers et par sko (der kan jeg ik helt huske hvordan det forholder sig men det står på Reglement 5 på www.dasu.dk).
Så skal i melde jer ti let løb, også når i kommer til løbet så skal i først ha tjekket licens og betale startgebyr (ca 2-400kr alt efter løbet) også skal i derefter køre bilen og køredragt/styrthjelm til teknisk kontrol (syn) hvor de tjekker bilen e ri forsvarlig stand og lever op ti lreglementet og støjkrav osv.
Så er i ellers klar ti lat komme ned på startfeltet og ta den "praktiske" del af licenset, hvor i skal ha en "baneprøve" hvor i skal køre et par omgange hvor der kan komme et flag som der ik er noget hold i , men i skal vise i ved hvad det betyder og gøre som flaget påbyder, også ellers bare vise i kan styre bilen uden atvære til fare for jer selv eller andre.
Også gælder det ellers bare om at gi den gas
I må sige til hvis vi mødes en dag til et løb til næste år, så gir jeg en cola
jul 2006
cola ..fy for pokker ..sådan noget skidt drikker jeg ikke ..det er jo usundt ..griner
men nu må vi se om det er noget ..
ellers må jeg et smut op forbi når der er noget træf
også give dig baghjul i vectra'en ...hvis jeg da kan
mar 2003
Gi mig baghjul i Colten eller BMWen?
Uanset hvad tvivler jeg på Vectraen kan følge med de 2 biler på knap 800kg hver især og med over 100hk begge 2
Især ik når mit motorprojekt begynder at ta form på BMWen med enten trykladning og/eller en 325 motor
jul 2006
allesammen dine ?
mar 2003
Ja blev kastet ud for ½års tid siden fordi jeg havde 2 biler herinde af min fars (hvilket stod i bemærkninger og min profiltekst ogs.)
Sååå
Ang folkerace