{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af nyt firma ?
  • #1   31. okt 2007 det er bare at springe ud i det. det gjorde jeg

• #2   31. okt 2007 Haha..
    Nu var det inden for biler jeg ville igang..

Installation af anlæg, tuning osv..

• #3   31. okt 2007 Ja.. det er jo ik bare at stå op en dag. og sige.. så nu har jeg det her firma.. og forvente kunderne strømmer til..

Den med at starte selv er sku nok en lidt støre bid..

og hvad ang det du vil starte som er der mange store i forvejen...

• #4   31. okt 2007 Jeg tro rnok ikke du skl regne med 10-20,000 kr om året. dertil kommer der forsikringer husleje varme lys vand. du skal højst sansynlig også ud og investere i værktøj og forskellige ting som lim, træ, o.s.v det koster men er det hele værd.. har selv startet pladeværksted og det går strygende.... nå må hellere ud og lave lidt smiley

• #5   31. okt 2007 whoos H
    Nu mente han altså bare for revisor smiley

• #6   31. okt 2007 Husk også at når du tjener 5000 kr. så ryger de første 1000 kr. til moms, så er der 4000 tilbage. Dem skal skattefar have 2000 kr. af, så 5000 kr. bliver kun til 2000 kr. som du kan have det sjovt for.
    Det er er mange der ikke tager højde for når de planlægger at starte et firma.

• #7   31. okt 2007 stephan A: han skriver da revisor regnskab OSV! OSV må da være alle andre ting. men det er også lige meget for man starter sku næsten aldrig ert firma hvor du skal bruge lidt værktøj for under 50 kilo

• #8   31. okt 2007 Dannie: Der er to ting du skal overveje grundigt, inden du kaster dig ud i det:

1 - Hvad kan du byde på, som er anderledes end alle de andre? Hvorfor skal kunderne vælge dig?

2 - Hvad er din baggrund for at starte sådan en virksomhed? Har du masser af erfaring at trække på? Hvor mange biler har du tunet gennem årene, og har du lavet ICE installationer som får folk til at tabe underkæben?

Det er ikke for at være negativ, men du er 19 år gammel, kører rundt i din første bil der står standard, og godt nok har du en fin sub, men dit anlæg ligner ikke noget folk vil betale adskillige 1000 kroner for at få installeret.

Jeg vil ikke umiddelbart tro at du som plastmagerelev har de store erfaringer som mekaniker ud over måske lidt på hobbyplan, og det vil nok være en god ting at have det grundlæggende på plads, inden man begynder at tune folk biler.

Det ser ud til at du har lidt mere erfaring på ICE-siden, men kan du nok til at du vil kunne leve af det?

• #9   31. okt 2007 Jesper S - Hvilken revisor kan du finde, som går til 10-20 k om året smiley ?

• #10   31. okt 2007 Jaa det har du selvfølgelig ret i smiley - Jeg sidder bare her og tænker en fuldtids - men det er det jo nok ikk smiley

• #11   31. okt 2007 Jesper S - Sidder her i min egen rus, kl tidligt op morgnen, så du skal ikke ha for store forventninger til mine evner smiley

• #12   31. okt 2007 Man kan vel spare mange penge ved at tage et kursus i erhvervsøkonomi og måske også jura.. så kan man spare revisor for meget arbejde....

Kommentér på:
Opstart af nyt firma ?

Annonce