Negativ? Negativ?
Har netop fået at hvide af en bruger jeg var negativ fordi jeg afviste den honda civic der prøvede at komme ind
men hvis jeg ikke var så "negativ" ville bg blive overfyldt med fake biler hvis vi ikke var en brøk del af brugerne der tager det nogenlunde seriøs
folk herinde byder bare biler velkomne efter om de kan li dem eller ej eller om de er gejlet eller std.
det er ikke det et bilgalleri går ud på
det går ud på alle er velkomne så fremt de har et pat ordentlige billeder og vise frem
samt en go tekst
denne bil havde ingen af delene
vil derfor spørge hvordan i har det med velkomst og afvise sytemet?
og jeg er en "negativ" stodder?
om nogen er enige eller uenige i det jeg skriver?
Hvad skal der til for i byder velkommen eller afviser?
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.671
Stodder er positiv
Jeg er FISSETYV:-D
Ej den var plat
Bare glem ham
dec 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 151
aug 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 170
Men som det er nu så må folk selv bestemme hvad de mener og synes ikke man skal blande sig i hvad andre mener om biler der skal oprettes
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.886
tænkte netop det samme der skulle side 10 eller 15 eller flere "hårde" BG brugere og afvise eller byde velkommen
men det skal være et begrænset udpluk som FX hjælpe admins kunn vælge ud
de lækker vel mærke til hvem der er meget aktiv og hvordan personen er....?
aug 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 170
Forstår heller ikke dem som vil have oprettet en bil når der kun er 5 billeder. Hvis man er glad for sin bil og vil vise den frem for andre mennesker så må man lige bruge lidt tid på at finde et sted med flotte omgivelser og lige nuppe en 20 billeder. mener da at de fleste efterhånden har et digital kamera som de kan bruge. Men det er op til folk selv. De tager heller ikke mange minutter lige at skrive en god tekst til bilen. selvom bilen er standard burde man kunne finde på en masse med bilen med fremtidsplaner osv
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.886
Negativ?