Chevrolet Camaro 1969

61.984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 313 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Chevrolet Camaro

Årgang:
1969
Motor:
355cui / 5817ccm (Det er en 350 der er boret 0,03" over)
Kompression: Over 9:1
Holley 4160 4port karburator
Weiand Stealth dualplane alu indsug
3-trins TH400 let forstærket
Dynomax headers med 2,5" collector
Hestekræfter
232.2Hp@4588rpm
400.1Nm@3412rpm

Ovenstående er målt med en halvdårlig karburator, single plane indsug, som kun gavner i højre rpm og med gammeldaws støbejernsudstødningsmanifolder
Nye målinger kommer forhåbentlig engang i 2007
Fælge
Front: 15x7"
Bag: 15x8"
Chevrolet Rally wheels
Dæk
Front: 235/60R15
Bag: 255/60R15
Undervogn
10bolt bagtøj uden spær (udveksling 2,73:1)
Hijackers
4-hjuls tromlebremser
Servostyring
1" sænkningsfjedre front
Bilstereo
Xzound MP3-X2
Xzound 6x9" 16V i hattehylden
Xzound 4" 16V i instrumentbordet

Bliver skiftet ud med noget lidt mindre amatør agtigt engang når bilen er sat i stand
Styling
Z/28 emblemer og striber
SS hjelm
X11 Chrom trim bestående af:
Chrom i skærmkanter
Chrom i front grill
Chrom liste under dørene - Blvier fjernet under første ombæring af renovering
Chrom "gæller" ved baghjulene - Bliver muligvis fjernet ved omlakering
Interiør
Standard sort vinyl
Original "hestesko" skifter
Hjemmebygget midterkonsol undervejs
Autogauge Smoke vandtemperatur
Autogauge Smoke voltmeter
Autogauge Smoke olietryksmåler
Ekstra tilbehør
Den gamle lyd helt tilbage fra da jeg købte bilen med almindelige lydpotter:
http://www.rubaduck.dk/Camaro1.mp3
http://www.rubaduck.dk/Camaro2.mp3

Lydoptagelser fra da potterne blev skiftet til gennemstrømningspotter (glasspacks):
http://www.rubaduck.dk/camaro-new-side.mp3
http://www.rubaduck.dk/camaro-new-behind.mp3


Der kommer nye lydklip igen når bilen kan køre ;-)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er som man kan se i mit fotoalbum, skilt ad og får en renovering af undervogn i front, samt gennemgang af motor

Har fundet frem til at motoren er boret op til ca 355cui (ca 5,8L)
Weiand Stealth dualplane indsug ligger klar til montering
Dynomax headers med 2,5" collector ligger osse klart
Blokken og bundkar males sort
Topstykker og vandpumpe bliver sølvgrå

Vil du se flere Chevrolet Camaro til salg? Andre Chevrolet eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Chevrolet Camaro
Annonce