{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motion center i Varde ?
  • #1   9. jan 2008 Varde FItness.. Der går jeg. Der er ganske fint.
    Men er selvfølgelig billigere ude ved det nye "motion og trivsel" , men kommer lidt an på om man bare er kommet efter motion eller ordentlig styrketræning.

• #2   9. jan 2008
    Skal ikke træne til bodybilder, eller noget i den stil.
    Skal bare træne for motion og hyggens skyld, og så jeg har noget at fordrive tiden med.

Har heller ikke rigtigt lyst til at komme steder hvor der er nogle idioter som kun er ud på ballade.

• #3   9. jan 2008 Ja okay..
    Så kunne du jo prøve motion og trivsel.. Det koster jo ikke det vilde at prøve smiley

Anyway er der nu ikke nogle idioter som kun er ude på ballade i varde fitness, men der er bare større håndvægte osv derude.

Men har hørt at motion og trivsel er for folk der vil tabe sig og holde sig i form smiley Men kan man jo også sagtens ude i varde fitness smiley

• #4   9. jan 2008 Det kan godt være at den type mennesker er ude på ballade når de er i byen og er pisse fulde eller væk på stoffer - men når de er i centeret så er LANGT de fleste sgu flinke mennesker. Eller også passer de sig selv - det er min erfaring med det sted jeg træner.

• #5   9. jan 2008 Jeg har selv gået i Varde Fitnes - fint sted med mange maskiner, vægte mv. - men pladsen er ved at være trang. Jeg starter selv i Motion & Trivsel inden længe - det koster under det halve af Varde Fitness, som IMO er ALT for dyrt, set i forhold til eksempelvis Fitness DK som har spabad, squash og mange andre aktiviteter.

Kommentér på:
Motion center i Varde ?

Annonce