590 visninger
|
Oprettet:
Så KUNNE han (de) lære det {{forumTopicSubject}}
Som opfølger på de harme tråde om overfaldet på ekspedienterne i guldsmedien i Århus i sidste uge, ville jeg lige, hvis nogen skulle have overset det, bringe en succes-nyhed for det svin som vi alle lovede løgspark og andre straffe hvis vi så ham igen.
han kan fryde sig over politiet pbenbart fandt ham først, så vi slipper for at holde øje mere: (sandsynligvis)
http://ekstrabladet.dk/112/article975019.ece
Det hjælper jo øjensynligt at offentliggøre overvågningsvideoer, selvom datatilsynet ikke nødvendigvis er enige.
maj 2006
Følger: 53 Følgere: 54 Biler: 2 Emner: 179 Svar: 3.623
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 9 Emner: 133 Svar: 1.354
tror jeg også du ville gøre, du ville måske gøre endnu mere modstand..
det jo hele dit liv han er igang med at tage , forsikringerne på sådan nogen forretninger er skyhøje så ejerne tit ikke har råd til det og så når der kommet en røver og vil stjæle hele biksen, det jo som at tage alle deres penge
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
Der er kun en vej for de 2 idioter, og det må hedde rigtig mange år i skyggen
aug 2003
Følger: 24 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 111
hvorfor skal de tyve have nogen rettigheder !
ud på nettet og fang svinene - hvis videon så mange steder som muligt!
jeg synes det er på tide at man dropper det fis med "overvågningssamfund" - de mennesker der har noget imod det må have noget at skjule - og det er jo ikke for at det er i deres soveværelser overvågningen sker!
jeg håber virkelig at ejeren af denne Guldsmed går fri, uden bøde og straf -og med en tak for at bidrage til at fange udskud i dette land.
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 9 Emner: 133 Svar: 1.354
han har fået en bøde, men tyvene er fanget så tror han er ligeglad med den bøde
Så KUNNE han (de) lære det