{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Sony Ericsson K850i - INFO? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har mistet min mobil OG mit kamera.. :S

Derfor leder jeg efter en erstatning... Og måske kan det samles i en??

Derfor har jeg kigget på denne telefon som har et 5 mega pixel kamera... Men er det godt?
Jeg forventer ikke PROFF kval.. Men bare det er fint til hverdags og fest billeder..

Er der ellers nogen der har noget at sige om mobillen? Og hvis der er nogen der har taget billeder med kameraet vil jeg MEGET GERNE se dem.

Telefonen: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/k850i?cc=dk&lc=da

Håber på noget hjælp.

Mvh Christoffer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson K850i - INFO?
  • #1   5. maj 2008 jeg har taget med min 810i prøv at kigge i mit fotoalbum det er så kun et 3,2 mp

• #2   5. maj 2008 k850 er super til pics og telefonen er glimrende hvis man er til SE (hvilket jeg personligt er) MEN den trykfølsomme skærm har desværre lidt ustabilitet så de har haft en del til rep.....

kameraet tager super billeder i dagslys og i halvmørke men til rigtig mørkebilleder er blitzen ikke kraftig nok. Så pics på mere end 1 meters afstand i mørke duer ikke smiley

• #3   5. maj 2008 Anders: Okay.. Det lyder da nogenlunde fornuftigt..

Men altså når man er til fest og i byen så virker det tilstrækkeligt.. Den slags "mørke" smiley

• #4   5. maj 2008 billederne af golfen er taget med min K850i smiley syntes den er lækker smiley med touch og det hele smiley rigtig fed mobil og blæret design.. let og finde rundt i og har nogle fede temaer smiley hurtig i menuerne, til at skrive og det hele og den har kanon højtalere

0-10 er det en 9'er syntes jeg smiley

• #5   5. maj 2008 det er iøvrigt kun modellen fra 3 der er grøn i siderne og midten.. de andre er blå.. det fik jeg afvide da jeg købte min..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #6   5. maj 2008 Ja det er en super lækker tlf.! Tager gode billeder, og det med skærmen skal man lige vænne sig til.. Men har man efter et par dage.. Trykker hele tiden på skærmen, når jeg tjekker smsér på min k810i smiley
    Men k850i er osse et 8-9 tal herfra.! Kun gode erfaringer med min smiley

• #7   5. maj 2008 Det lyder jo rigtig godt!!

Så tror jeg der bestilles sådan en i aften!

Tak for den hurtige hjælp!

FLERE INPUT ER VELKOMNE! smiley

• #8   5. maj 2008 Jeg har en K850i, du kan evt kigge på de nye billeder jeg har inde af min bil.. De er taget med sådan en fætter.. Farverne er lidt anderledes, men hovedsageligt fordi jeg havde sol i linsen da jeg tog billederne smiley

Men super telefon, knapperne er dumme i starten, men når man lærer dem at kende er de lækre

Kommentér på:
Sony Ericsson K850i - INFO?

Annonce