{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson K850i Problem
  • #1   10. aug 2008 Jeg har haft præcis samme problem med min som er til reparetion nu.. det er som om den er ved at tænde fordi tastaturet tænder, men der sker intet på skærmen.. min fejl kom 2 uger efter jeg fik den

• #2   10. aug 2008 Det lyder lidt som det min gjorde også da jeg sku låse den op tændte lyset i tastaturet kun ku ik slukke den på knappen så tog batteriet ud også ku den ik tænde igen så sendte jeg den ind så gik der lidt over 1 måned så fik jeg den igen den virkede stadig ik så sendte jeg den ind dagen efter, og det er nu snart 2 måneder siden. den døde den 7 maj

• #3   10. aug 2008 Det har min osse gjort.. Så fik jeg det fixet, nu virker touch knapperne ik... Dejlig tlf.

• #4   10. aug 2008 André F:
    Havde samme problem med min... Det er den eneste fejl jeg har haft med den. Nårh jo, nu har knappen til at skyde billedet med sat sig fast...

• #5   10. aug 2008 nogen der ved om man kan løse problemet selv

• #6   10. aug 2008 SE har generalt ikke været speciel heldige med K850i. Jeg har selv en og jeg har også selv tit problemer med den.
    MIn kusine har også denne mobil og er ramt af problemer hele tiden, men telia har sagt til hende at den snart udgår pga. problemer og hun er så heldig at hun måske får storebroren fordi at hun har haft så mange problemer.
    Så konklussionen er at SE ikke har været heldig, selvom telefonen i sig selv er ret god smiley

• #7   10. aug 2008 købte min i mandags og har allerede det problem men prøv at trykke på tænd og sluk knappen så kommer min frem

• #8   10. aug 2008 jeg fik min tilbage fra første rep. hvor den stadig ik virkede så hvis det sker igen håber jeg da jeg får pengene igen og ik bare får en ny

Kommentér på:
Sony Ericsson K850i Problem

Annonce