{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Ebay betaling {{forumTopicSubject}}

Hej. Når man vil handle på Ebay.co.uk eller Ebay.com så er der mange sælgere der ikke vil acceptere PayPal som betalingsmåde.
Hvorfor det? Det er power sælgere med over 99% tilfredse tilbagemeldinger. Det giver ingen mening. Med paypal er man som køber forsikret for 500 pund. Men kan sælger blive snydt eller noget siden de ikke acceptere paypal?
Hvis man køber noget gennem en auktion eller Buy it now funktionen. Er der så nogen sikkerhed for at man modtager sine ting når man har overført pengene? For der er jo normalt ikke noget og gøre med en bankoverførsel hvis sælger er en snyder.- Men i det her tilfælde har man jo vundet en auktion og har bevis for at pengene er overført. Hvad gør i? Jeg kan simpelthen ikke finde en sælger der acceptere PayPal.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay betaling
  • #1   3. jul 2008 Man kan ikke altid stole 100 % på gode karakterer på ebay. Man kan i teorien lave fiktive auktioner, som man skal vinder med en anden bruger og giver good feedback. Det er for at narre folk til at købe hos dem, og de fleste har efter min mening ikke rent mel i posen.

Jeg ville holde mig langt væk fra køb der ikke bliver betalt over PayPal!

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #2   3. jul 2008 Æhh.. Enten er det noget meget specielt du leder efter, eller osse kigger du det forkerte sted.
    Det er masser af sælgere på ebay der bruger paypal, jeg har handlet en del på ebay og har ALDRIG brugt andet end paypal...

Grunden til at en sælger fravælger at bruge paypal, er nok fordi de tager et gebyr for at overføre pengene.
    Som køber skal du betale 5% fee af hele beløbet, men pengene sættes ikke direkte ind på sælgers konto. De står på en "paypal-konto" og skal man have rede kontanter ud af det, så koster det endnu et gebyr.
    Når de står på "paypal-kontoen" så kan man udelukkende bruge dem til at handle videre...

• #4   3. jul 2008 Jamen det er ikke noget specielt jeg vil købe. Det er bare alufælge i england. Men de fleste der sælger fælge vil kun acceptere paypal fra såkaldte confirmed users.
    "sorry but i can only accept pay pal payments from confirmed users"

Men vil sgu gerne have de fælge. Men har ikke tænkt mig og overføre 5K ud i den store verden uden nogen form for garanti. Gider sgu ikke tage båden til UK for at finde en snyder.
    For mig lyder det som om der er en chance for at sælger taber noget på det hvis man bakker ud af en handel eller noget. Siden de gerne vil bruge paypal fra "Confirmed users"
    Hvordan bliver man confirmed? Ved at lave nogen gode handler eller noget?

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#6   3. jul 2008 My Account

Set up your account

Link and Confirm card

Det er det eneste jeg umiddelbart kan finde om det. Hvis det ikke er det, der menes, så kontakt paypals support. Det har jeg gjort i et andet tilfælde, og de er flinke til at hjælpe.

• #7   3. jul 2008 Jeg har kun brugt min paypal konto en gang før. Det er cirka 1 år siden da jeg købte en turbo. Kender ike noget til det. Men hvis det er så enkelt og confirme sin konto så er det da bare det jeg gør. Prøver lige og rode med det engang. Hvis jeg overhovedet kan komme ind på kontoen smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#8   3. jul 2008 Det burde ihvertfald ikke være et problem.. Det er jo egentligt ikke så mærkeligt at sælger ikke vil handle med en der ikke har confirmet sit kort.
    Tænk hvis det er et falsk/stjålet visakort, så får han jo ikke sine penge.

Det fungerer jo sådan at du betaler til paypal, som holder pengene en tid, og overfører dem til sælger. De kommer ikke direkte til sælger.

Så kan han i princippet nå at sende varen inden paypal lugter lunten..

• #9   3. jul 2008 Tror sgu du har ret. Prøver lige og se engang. Det kunne være perfekt. Tak for hjælpen.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#10   3. jul 2008 Negeren

Ja det er rigtigt, nu du siger det kanjeg godt huske det var sådan det hang sammen...
    Nemt men samtidig omstændigt.. Men desværre nødvendigt.

936
    Det lader til at der går lidt før du får nye fælge smiley

• #11   3. jul 2008 Præcis. Jeg har udfyldt det på deres side og det hele. Der stod at det tager 3-4 dage før jeg kan se det online. Det kostede 12.5 kr. Dem får man så tilbage.
    Så det er bare perfekt. Jeg kan godt venmte et par dage med at bestille.
    Tak for det. Kunne heller ikke fatte de ikke ville bruge Paypal. Nu håber jeg bare at det var det der skulle til for at han vil handle. For de er ikke til at opdrive i dk de fælge. Og prisen er mere end fair.

Kommentér på:
Ebay betaling

Annonce