{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Ebay betaling {{forumTopicSubject}}

Hey bg, er der nogen her inde der er hårde til at bruge ebay?

Jeg har vundet en auktion på ebay men sælgeren har ikke skrevet sine bank oplysninger ind på ebay, der er ikke en pay now knap som der plejer at være. de par gange hvor jeg har købt noget på ebay har jeg bare trykket pay now også logget ind på min paypal konto og overført penge også har det jo gået af sig selv.

Men denne gang er der ikke nogen pay now knap, og han skriver at jeg bare skal overføre penge med paypal til en email adresse konto. Men er det ligeså sikkert som når man køre det igennem ebay?

Håber at der er nogen der er lidt mere ind i det end mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay betaling
  • #1   29. sep 2009 Så logger du ind på din paypal og laver en manuel overførelser. Der kan du skrive hans email "brugernavn" , og ja det er lige så sikkert som det andet.

• #2   29. sep 2009 ja det kan du roligt gøre har aldrig haft problemer med det

• #3   29. sep 2009 Jeg har nok handlet på Ebay et sted mellem 60-80 gange og ca. halvdelen af gangene har jeg overført til sælgerens bankkonto. uden paypal....så de sendte først af da de kunne se pengene. er aldrig blevet snydt endnu, tror folk der har en bruger på ebay godt ved at det er meget usmart at misbruge også fordi man hele tiden skal give hinanden point...du kan jo se om han har solgt ting før og hvor tilfredse tidligere købere har været.

mvh. Rik

• #4   29. sep 2009 det er nøjagtigt det samme om det er via ebay eller du selv gør det via paypal

• #5   29. sep 2009 Altså bare ind på paypal konto også send penge til hans email også færdig? hvad så hvis han nu ikke sender varen? kan jeg så stadig bevise over for ebay at jeg har overført penge til ham?

• #6   29. sep 2009 okay det må jeg prøve så, han har 100% ud af 325 færdige auktioner så han er sikkert fair nok.

• #7   29. sep 2009 han har en paypal konto men acceptere åbenbart ikke paypal via. ebay, for der er ingen link.

• #8   30. sep 2009 Det lyder mystisk, men det kan være nogle fremvælger...

du kan roligt overføre på den måde, og du kan stadig "køre" en sag på ham, når du gør det via PayPal, det har ikke noget med Ebay at gøre, det er PayPal der styrer det, og som styrer evt. problemmer..

Har selv haft en sitiation hvor jeg ikke var tilfreds med varen, og der fik jeg da 1000kr retur fra sælgeren, alt dette fik jeg klaret af deres "Reklamations funktion"

Kommentér på:
Ebay betaling

Annonce