{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

ps3 {{forumTopicSubject}}

hejsa..

nogen der har forstand på ps3 eller kender til mit prob.

jeg fik en ps3 fra en kammerat for noget tid siden og har siden da ikke kunde spille alm dvd - cd - mp3. blue-ray kan den sagtens spille.

jeg kører på fladskærm med hdmi kablet men når jeg smider en dvd i så går skærmen bare i sort og siger noget med den ikke kunne finde nogen enhed eller tilslutning.

nogen der har en ide om hvad det kan være`?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3
  • #1   23. jul 2008 ja, når du skal tænde din ps3, så skal du holde tænd knappen inde, til den siger BIIP - Problem solved smiley

  • #3   23. jul 2008 Sletter man ikke alt på ps3'en hvis man holder knappen nede til den siger Biiip?

  • #4   23. jul 2008 Jeg har samme problem med min. Jeg havde håbet noget firmware eventuelt ville fixe det en dag, men efter et halvt år sker der stadig intet.

    Jeg har søgt meget på udenlandske fora på samme fejl, og der er en del der har fået den. Men ingen har nogen løsning på det, andet end at den skal repareres. Så jeg skal have min til rep ved forhandleren en dag på garantien.

    Jeg kan bare ikke undvære den i de 3 uger smiley


  • #5   23. jul 2008 Det kan være fordi den er sat til høj opløsning.. det skal du ændre, så den kan vise alm. dvd'er.. hvordan man gør kan jeg ikke huske smiley Men ja, prøv at reset som henrik a siger.. den skal dog sige bip 3 gange smiley

  • #6   23. jul 2008 Strit - det er der ret stor sandsynlighed for. med den fejlprocent X-box er leveret med så er en dysfunktionel PS3 vel ca det samme som en standard Xbox 360?

  • #7   23. jul 2008 nej, det bliver ikke slettet!! det bliver det kun hvis den bliver formateret!

  • #8   23. jul 2008 Jeg har ik haft nogle problemer med min ps3, ved ik om der er forskel på om man har en 60 gb eller 40 gb, har selv en 60´er

  • #9   23. jul 2008 tror lidt at det er en fejl40 i laver, har ingen problemer her. Prøv at nulstikke PS3eren fuldstændigt. MP3 filer kan godt afspilles fra en USB stik, I vælger vel "Vis alle filer" under lyd menuen ik? ellers er det klart der intet vises. Prøv desuden også at smide en DVD i som er regionsfri for lige at se om den tager denne. Ellers tyder det på at det er noget med opløsningen den ikke kan klare. Kan selvfølgelig også være laseren der er stået af eller kommet ud af kalibrering så den nu kun kan tage BluRay.

  • #10   23. jul 2008 jamen hvis jeg smider en dvd i mens den er tændt ser man at ps3'eren har fundet en dvd og sætter den igang på 3d billedet og fader billedet ud som skulle den til at vise dvd'en. men så hakker skærmen lige fra sort til sort og skriver det med den ikke kunne finde en enhed ell lign.

    den viser det er en dvd der er sat i og begynder. men kommer kun til sort skærm efterfulgt af den tekst på skærmen..

    så det eneste jeg kan se er måske opløsningen. men burde den ikke selv kunne finde ud a det? og det burde vel ikke ha betydning for evt cd / mp3 ?


  • #11   23. jul 2008 har dog ikke prøvet det med at holde knappen inde. men har nulstillet til fabriks indstillinger inde i selve menuen. er det ikke det samme?

  • #12   23. jul 2008 B&T præcist samme problem jeg har så du må ENDELIG sige til hvis du støder på noget der virker, så jeg slipper for at smide min til rep.

  • #13   23. jul 2008 det er opløsningen der står forkert, prøv og ret det i instillingerne.
    Ellers hold tænd sluk knappen nede imens du TÆNDER din ps3 så skulle den gerne indstille sig selv...

    I værste tilfælde kan det være at den er blevet opdateret til den version 2.4 som der var fejl ved og så skal den til rep


  • #14   23. jul 2008 `jeg ville heller end gerne smide min til rep.. men klovnen har smidt hans kvit væk. og som sælger ved jeg godt selv hvor stor chancen er for at lokke butikken til at sende den ind uden lige med 0,000001 %

  • #15   23. jul 2008 jamen kan det passe ieg skal smide min opløsning længere ned når jeg skal se dvd og sætte den op til blueray når det skal ses. for det virker jo fint.. må sådan en maskine sku da kunne finde ud a selv og justere. tror min er sat til 1080 x ???.

  • #16   23. jul 2008 prøv, det kunne jo være det virkede smiley har jeg da hørt om før.. snakkede med en kammerat der har solgt nogle stykker af de maskiner i hans butik efterhånden.. og han mener det muligvis kan gøre det!

  • #17   23. jul 2008 jamen skal jeg sætte opløsninge ned i menuen eller bare holde sluk/tænd knappen nede til 3 bip`?

Kommentér på:
ps3

Annonce