{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

er det bare mig... {{forumTopicSubject}}

eller ved ALLE ikke at man bør undgå at indtage mørtel??

Jeg mener - det er da på et sådant stadie at det må synes at være logik - eller er det bare mig? Altså - skidtet kan stivne og holde sammen på huse og broer - derudover kan det ætse, så hvorfor overhovedet bare få TANKEN om at det måtte være sundt at indtage? jeg her da heller ikke set en "mørtel" hane ved siden af slush-ice'en på 7/11

http://ekstrabladet.dk/112/article1046985.ece

Godt fødselstallet er så lavt som det er, hvis det er generelt for den danske ungdom.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det bare mig...
  • #1   22. aug 2008 Idioten er selv uden om det ville jeg da mene, sådan noget gør man sku da ikk..

• #2   22. aug 2008 jeg har 10 tommelfingre og jeg sidder dagligt bag en computerskærm... men selv jeg ved da at mørtel ikke bør indtages smiley

• #3   22. aug 2008 Der er lavet sådan en grå mirinda sodavand, det kalder jeg mørtelvand, DET er godt !

• #4   22. aug 2008 Hold da kæft en kegle!

• #5   22. aug 2008 Det er for sygt !!

• #6   22. aug 2008 der er bare nogen der ikke rigtig har noget omløb i hovedet.

• #7   22. aug 2008 Muahaha som egernet da kan sige det smiley

• #8   22. aug 2008 PS

Hvis han drikker det, så er der alligevel ikke brug for ham i DK

• #9   22. aug 2008 Man må da håbe han overlever det, men hold da kæft et fjols. Man må sgu godt lige ha hjernen med engang imellem. o_O

• #11   22. aug 2008 Kommende håndværker.... tsk tsk !

• #12   22. aug 2008 Hvis man er så dum at man kan finde på sådan noget, så bliver kvajpanden senere hen kun en belastning for samfundet = vi andre er bedst tjent med han murer sin hals til.

Hilsen René, som er træt af snyltere og andre sociale belastninger

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #13   22. aug 2008 GRUPPESEE.. nej vent GRUPPEPREEES der var den ^^

så er spørgsmålet, når lægerne er færdige med ham, får han så hård mave ?

han "kammerater" lyder sandelig også som godt selskab smiley

• #14   22. aug 2008 <b>
    SE FILMEN:

Hvordan Vi Slipper Af Med De Andre

Dansk film...</b>

• #15   22. aug 2008 drak han en hel liter?
    drak han ik kun noget af det?

men ja man sidder med blandede følelser omkring det..

på den ene side tænker man sikke et fjols
    og på den anden tænker man tragisk og bare han overlever

• #17   22. aug 2008 Ja - kreativ er jeg jo.. og dy mig kunne jeg slet ikke

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=30943

• #19   22. aug 2008 Ingen tvivl om at han selv har været ude om det, og han burde have vist bedre. Men drengen har sgu ikke fortjent at dø - som der åbenbart er nogle herinde der synes.

Folk er sgu ikke raske oveni hovedet hvis de mener han bør kradse af fordi han har dummet sig.

• #21   22. aug 2008 Martin J -> Og med den måde du formulerer dig på lyder du som et enebarn, der er blevet forkælet i hoved og røv.

Det er simpelthen ufatteligt at det danske samfund skal belastes af flere og flere snyltere, hyklere og sociale tilfælde. Fandeme om jeg gider betale til det, og samtidig have et smil på læben. NUL!

• #22   22. aug 2008 ja - som starter af denne tråd vil jeg gerne sige følgende..

JA - det er sq synd for knægten han er ved at gå til, men mon ikke det vil være en god lejlighed til at tage sit liv og holdninger op til overvejelse hvis han overlever.. JA - det er sort galgen-humor, men sådan er der sq så meget.. NEJ, han fortjæner sq da ikke at dø, bare fordi han er dum.. var det grund nok til at man skulle dø, var der nok heller ikke så mange online herinde, eller på SG,, KG, HG, eller på MCG, eller på BB og hvad de andre gallerier hedder.

Lad os alle håbe det bedste for knægten og hans fremtid - så længe han lærer af det, har det vel også været det værd..

og JA, sker det uheldige at han går til ved det, så vil denne tråd blive slettet.

• #23   22. aug 2008 René Ø >> Hvordan fanden er det lige du kan udlede at han er et forkælet enebarn???

Manden viser bare sin sympati for en ung gut der har dummet sig noget så gevaldigt, og som nu kæmper for sit liv. Det er efter min mening en meget normal adfærd at vise medlidenhed for sine medmennesker - drengen her har jo ikke gjort nogen fortræd eller noget.

I er sgu nogle hårde cold-hearted gutter herinde mange af jer.

• #25   22. aug 2008 Chris ! >> Du er satme ikke for kvik da. o_O

• #26   22. aug 2008 Prøv lige at høre her, drikker man mørtel, hvilket man VED holder bygninger sammen og at det størkner, som man på 1. skoledag får at vide, det er giftigt og det er bortvisningsgrund at KASTE med det, hvad får så sådan et kvaj til at drikke det? Helt ærligt, det kan på ingen måde fange min sympati. Det skulle da lige være hans pårørende.

Forkælede enebørn har en tendens til ikke at se realiteterne i øjnene, og leve i deres beskyttede verden "hvor alt er fryd og gammen, og vi skal elske vores medmennesker..." Jeg bestemmer SELV hvilke medmennesker jeg vil elske, jeg bestemmer ydermere HELT selv hvem jeg vil sympatisere og hvem jeg ikke vil, og til slut bestemmer jeg TOTALT hvor og hvordan jeg vil ytre det.

• #27   22. aug 2008 René Ø >> Ja men du er stadig et kvaj hvis du ikke mener han har ret til at leve.

Og desuden et mærkeligt syn på enebørn du har!?

• #28   22. aug 2008 Mikael R -> Om jeg er et kvaj, jeg er usympatisk eller sadisitisk er sådan set underordnet, det er min holdning.

Mit syn på enebørn, eller værre af alt; pædagogbørn, stammer fra de folk jeg har måtte omgås i min tid af ovennævnte type, og det er alligevel nogle stykker. Det er i øvrigt også bevist i flere undersøgelser at enebørn er langt mere forkælede end børn fra større familier, og at de har et helt andet syn på tilværelsen.

• #29   22. aug 2008 http://www.darwinawards.com

• #30   22. aug 2008 Martin J -> Jo, jeg har mistet nær familie, faktisk det næreste man kan miste som mand i den alder jeg mistede vedkommende på.
    Jeg føler mig ikke hævet over nogle, men jeg er bevist over hvad jeg betaler til og hvad jeg ikke betaler til. Og jeg har respekt for folk som fortjener den, dem som ikke gør kan rende mig.

Og jo, jeg har betalt topskat siden jeg var 20, og det er lige bittert ved hver lønudbetaling at vide, at 45% af min løn bl.a. går til nogle som nasser på samfundet, og ikke har brug for hjælpen lige så meget som så mange andre har (F.eks. kræftsyge) Forskellen på os 2 er at jeg tænker over det og ved hvad jeg betaler til, modsat dig.
    Jeg har bestemt ikke noget at flytte for, tilgengæld er jeg ret så kritisk på mange punkter, og var det ikke for min slags, ville der sidde 100 Martin J'er i folketinget og give hinanden ret hele tiden - Hvor er demokratiet så henne?!

• #31   22. aug 2008 Martin J -> Så dum en handling som han har begået kan jeg på ingen måde respektere. Som skrevet længere oppe har jeg på ingen måde ondt af ham, men af hans pårørende. Som jeg ser det tangerer det til selvmord, ville du sympatisere en selvmorder??
    Ikke nået ret langt i mit liv? Jo min lille ven, jeg er nået ret så langt i mit liv, bare i en helt anden retning end den du har taget...

• #32   22. aug 2008 Martin J -> Ha ha, tror du virkelig selv jeg bevæger mig i en retning jeg ikke ved noget om? Havde jeg ikke vidst han var død havde jeg kaldt dig H.C. Andersen, for du er da digter til den store guldmedalje.
    Tror du skal se at få styr på dine egne "sammenligninger" inden du kritiserer andres, min lille ven.

• #33   22. aug 2008 For min skyld må du da gerne tage det som en fornærmelse, hvis der ikke skal mere til end det har du vist et problem du burde tale med nogen om.

• #34   22. aug 2008 jeg ved ikke om det vil svare til at pisse på et el-hegn men - man kan vel godt synes at det knægten var dumt og selvforskyldt, men samtidig have ondt af ham og håbe det bedste for hans fremtid, eller?

• #35   22. aug 2008 Martin J -> Du forskruer det selv til fornærmelser inde i dit hoved, og hvis du vil mødes så fint, hvis du er så primitiv at du får noget ud af det så er det også fair, det blander jeg mig ikke i. Men hvis du føler dig mere mand af at ville mødes så skal du da have lov til det.

• #36   22. aug 2008 Martin J -> Du er jo tydeligvis ret intollerant over for andre menneskers holdninger, må man ikke have en anden holdning end din eller hvad?

Du er nok en af de sidste der skal lære mig noget, jeg har intet problem med at tale med folk i den virkelige verden, jeg er ikke en anden person end den jeg er bag skærmen, så køl du bare helt ned.

Du opdigter at jeg såkaldt "ikke er nået ret langt i mit liv" osv. osv.

• #37   22. aug 2008 HOLD DA KÆFT en samtale..

Har været væk i en time, orkede ikke at læse det hele, men JO han skal da bare dø

• #38   22. aug 2008 Dichael >> Det skulle du da også når du kører for stærkt på motorvejen - det er sgu også farligt...

• #39   22. aug 2008 Mikael R -> Men ikke lige så dumt/farligt som at drikke mørtel

• #40   22. aug 2008 René Ø >> Så siger vi det.

Jeg gider ikke diskutere det her mere for vi bliver aldrig enige.

• #41   22. aug 2008 Mikael R - Det er squ da ikke DIREKTE livsfarligt..

Kommentér på:
er det bare mig...

Annonce