{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Sony Ericsson c902 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Er der nogen af jer der ved om en Sony Ericsson c902 er noget værd, for har været lidt inde og læse nogle anmeldelser af den, men de beskriver stortset kun telefonens features.
Er der nogle af jer der har nogle meninger om den ellers, hurtigt/langsom osv. osv.

For har lidt planer om at købe en, men mangler nogle personlige meninger om den..

På forhånd tak

-
Peter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson c902
  • Charisma ™
    Charisma ™ Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 59
    #1   9. sep 2008 Jeg har læst en masse dårlig omtale af lige netop den tlf. Du kan evt oprette en bruger inde på mobildebat og søge efter noget brugbart information der.

• #2   9. sep 2008 Okay, for jeg har kun læst en masse gode ting om den, bla. på en masse Amerikanske mobil sider hvor den har fået 96 point ud af 100 iblandt ca. 20.000 mobiltelefoner..

• Charisma ™
    Charisma ™ Tilmeldt:
    jul 2007

#3   9. sep 2008 Jamen så har du jo besluttet dig smiley

• #4   9. sep 2008 hey jeg har den telefon synes den er lidt langsom i forhold til den sony jeg havde før. men det er ikke så slemt. Ellers meget fed telefon

• #5   9. sep 2008 Har samme tlf.. Vil også sige at den er en smugle sløv i betrækket men ikke noget man ikke kan leve med.. Syntest det er en super fed telefon.

Batteritiden kunne også godt ha været bedre men sådan vil man altid sige jo..

køb køb!!

• Charisma ™
    Charisma ™ Tilmeldt:
    jul 2007

#6   9. sep 2008 Hvorfor skal man købe den, når det ren og skær er en lortetlf ?

Der har SE ikke ramt rigtigt

• #7   9. sep 2008 Jeg har den også, da jeg fik den var det virkelig en lorte tlf, meega langsom, gik ud af programmer og kunne ikke skrive ordenligt. Men efter der kom opdatering til den er det nok den bedste jeg har haft. Har ikke oplevet problemer med den siden opdatering.

Kommentér på:
Sony Ericsson c902

Annonce