{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson C902 ?
  • #2   12. sep 2008 skod telefon, har kun haft problemer med min, softwaren er total buggy og hardwaren er for langsom til at fx hører musik og sms.

• #3   12. sep 2008 Kunne jeg fortælle dig hvis ikke Call Me var så lang tid om at sende min. Bestilte den for en uge siden. smiley

• #4   12. sep 2008 svinger lidt tror jeg.
    har et venne par, som har en hver og de har telia, og de har meget problem med signal osv.
    men en anden ven jeg har med den, har 3 mobil. og han siger der ikke har været noget med hans endnu.

mht software osv ved jeg selvfølgelig ikke om den er langsom.
    jeg vil nemlig gerne selv ha den. Men har bare ikke købt den endnu, fordi eg gerne vil sikre mig den ikke er skod smiley

• #5   12. sep 2008 Intet at udsætte på den; de har rettet alle de irriterende småfejl og defekter der var på eksempelvis K810i / K850i.

Hov vent, der er een irriterende ting ved den; den mangler en xenonblitz. I stedet har man en kameralygte, der forslår som en skrædder et vist sted.

Just my 5 zloty.

• #6   12. sep 2008 @Maverick:

Så vidt jeg har forstået, var der mange problemer med netop Xenon-blitzen på K850i'eren, og som du selv siger, så har de rettet mange af de irriterende småfejl, inklusiv blitzen. Rettet er måske så meget sagt, når de bare har skiftet til en anden teknologi, og valgt den sikre løsning.

• #7   12. sep 2008 har den er helt tilfreds med den tager kanonje billeder

• #8   12. sep 2008 Har selv K850i'eren og er ganske godt tilfreds med både blitz og telefon

• #9   12. sep 2008 Super fed tlf.. Geniale billeder og video.. Og modsat hvad andre sig syntes jeg det er lækkert der er lygte i den...

Fed tlf..

eneste jeg syntes er bat tiden men igen.. man bliver vel aldrig helt 100% tilfreds med det..

køb køb

• #10   12. sep 2008 Jamen godt for dig Casper?? Hvad skal han bruge det til?? Han spørg jo om en anden model??

Svarer jo til hvis nogle spørg om en Golf 3 er en go bil eller ej og du så svarer at du har poloen og den er super go? Det kan han jo heller ikke bruge til en skid?

• #11   12. sep 2008 Har handlet hos monatel i Skive, og vil sige betjeningen er skide dårlig, og man kan ikke helt regne med det er på lager selvom de skriver/siger det.
    Men prisen taget i betragtning, ville jeg nok godt gøre flere køb hos dem

• #12   12. sep 2008 Jeg overvejede den også, men valgte til sidst c702

Den kan holde til lidt mere og passer derfor bedre til mit behov.

Hvis du er lidt nørdet kan du med stor fordel opdatere softvaren i den model du køber. S.E. er gode til at ligge nye, bedre og mere stabile versioner af deres software op på deres hjemmeside.

• #13   12. sep 2008 Nokia er generelt meget langsommere end sony ericsson .. og jeg har selv den valgte model, og er rigtig glad for den.

Kommentér på:
Sony Ericsson C902 ?

Annonce