1.298 visninger
|
Oprettet:
lyddæmpning af kabine ? passat {{forumTopicSubject}}
Tror nok jeg snart får øreskade, eller lign.
Synes min bil støjer enormt meget i kabinen, altså der er ikke noget galt med bilen, hjullejer, eller lign. Bilen køre fantastisk godt...
Det er mere al den støj, der er kabinen. Man kan høre når vinden suser forbi osv osv.. Det er ikke som at køre i en Audi a4 eller bmw E36`er hvor der bare fuldstændig er stille i kabinen..
så vil jeg høre - kan jeg gør noget ved det ? f.eks, lydafdæmpe den på en eller anden måde ?
Det er en passat 35i fra 94 - og er her andre som har samme "problem" med denne bil ?
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 441 Svar: 1.998
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 301 Svar: 1.124
gå ud fra det ikke bare er nok med at skille kabinen ad ?
feb 2005
feb 2005
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 403
Du behøves forresten ikke det dyre Dynamat, jeg vil holde på at noget asfaltplade fra Harald Nyborg er meget bedre til en meget billigere penge.
Det er jo nemlig vægten af pladen der får den til at dæmpe, og pladerne fra Harald Nyborg er meget tykkere og tungere ned Dynamat.
Desværre er det bare lidt mere besværligt at arbejde med, da det helst skal varmes op for at blive fleksibelt
maj 2004
Jeg har brugt asfaltplader i de sidste 15 år, og har aldrig set problemet.
Endvidere har jeg heller aldrig hørt andre end dig nu omtale dette problem, så er nu temmelig sikker på det er en and (o:
maj 2004
Mon ikke du har glemt at affedte døren inden du har sat dem på, ellers falder det sgu ikke af
maj 2004
En kammerat og mig brugte vel noget der ligner 6-8 timer tilsammen på alle dørene. Ved godt det lyder af meget, men hvis det skal gøres ordentligt går der sgu hurtigt noget tid med det.
Jeg har desværre ikke rigtig overskud af tid til at rode med andres biler, heller ikke mod betaling, da jeg selv har rigeligt at lave på min egen bil (o:
Men Carsound i bl.a. Holbæk kan lave det for dig
maj 2004
Jeg har som sagt rodet rigtig meget med bilstereo de sidste 15 år, også indenfor konkurrence bilstereo, og kender rigtig mange mennesker i denne branche, og har som sagt aldrig nogensinde hørt om problemer.
Så mon ikke du har glemt at affedte døren eller også vil du hellere sælge folk noget helt unødvendigt lyddæmpning til overpris.
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 441 Svar: 1.998
maj 2004
maj 2004
Hiver bagsædet, beklædningen og bundmåtten i bagagerummet ud. På med noget asfaltplade på de mest udsatte steder, og til sidst en gang dæmpefilt over det meste, og på med sædet, beklædningen og måtten igen
maj 2004
Bdog, Nope, vi behøver skam ikke være enige, men din skræmmekampagne imod almindeligt asfaltplade er helt uberettiget.
Som tidligere nævnt må du have glemt at affedte døren inden du prøvede at klistre dem på, og hvis døren var smurt ind i rustbeskyttelse, kan du vist ikke give produktet skylden (o:
lyddæmpning af kabine ? passat