{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Trådløs internet virker ikke, hjælp :( {{forumTopicSubject}}

alt virkede fint tidligere idag, men så lige nu her virker lortet ikke. har søgt rundt på computeren, men da jeg ikke er den største pc kender hjalp det lige meget smiley

der er sådan en knap (det er en bærbar) man kan rykke frem og tilbage, som der kan logge af og på trådløs internet, ved jeg at den er til. (har prøvet at rykke med den)

og den der router tingest viser at der er internet, så ville jeg lige låne stikket derfra og sæt i computeren, og virker dog sådan, men det er jo ikke meningen.

nogen der har nogle gode idéer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs internet virker ikke, hjælp :(
  • #1   25. nov 2008 Når det sker for mig plejer jeg at deaktivere trådløst net og aktivere igen. Hvis du har Vista gøres det på følgende måde:<
    Højreklik på internet "logo" i højre bund -> Netværks og delingscenter -> Administrer netværksforbindelser -> Tryk på den trådløse forbindelse og derefter tryk Deaktiver denne netværks enhed.
    Derefter Aktivere du den igen.
    Hvis dette ikke hjælper så hiv stikket fra din router i 10 sek og sæt den til igen.

• #2   25. nov 2008 Sker også tit hos mig - plejer simpelthen bare at cutte strømmen i 15-30min og så virker det altid igen : )

Kommentér på:
Trådløs internet virker ikke, hjælp :(

Annonce