{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Trådløs internet virker ikk? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Vores trådløs net virker ikk, og har ikk gjort det siden vi fik det for en lille mdr siden,, og vi er godt trætte af den lange ledning som går fra soveværelset og ud i stuen.

Vi har haft det sluttet til, og pc´erne kan sagtens finde vores router, og skriver der er god forbindelse, men når vi så trykker på E ikonet (Internettet) så skriver den bare " Siden kan ikke vises". Pisse irriterende, men hvad skyldes det?

Den kan sagtens finde net, men bare ikke åbne hjemmesiderne?

Kan i hjælpe os?,,
Mvh // Stefan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs internet virker ikk?
  • #1   12. aug 2009 bumbum, styresystem??

• #2   12. aug 2009 ring til udbyder.... de kan jo guide dig igennem ALLE problemer du ka ha.... stort set...

• #3   12. aug 2009 Er det en router I selv har købt, eller er det en I har fået med Internettet fra jeres udbyder....?

• #4   12. aug 2009 Tjek de trådløse indstillinger på routeren og de forskellige porte der er konfigureret på den. Det lyder som en konfiguration på routeren der ikke er korrekt ihvertfald. Er det samme router som du bruger til det kablede net, eller er det to forskellige der er tale om?

At den kan finde "net", betyder sådan set bare at der er et radiosignal fra routeren. Det betyder ikke at er net udadtil eller igennem routeren.

• #5   12. aug 2009 Hmm,, jamen det hele har været sat op et andet sted før, og da virkede det, så flyttede vi adresse, og tog det med, satte det op som før, og nu virker trådløs ikk, men med kabel gør det?

• #6   12. aug 2009 Jeg prøver igen, er det en I selv har købt, eller er det en I har fået med Internettet, da I bestilte det hos udbyderen...?

• #7   12. aug 2009 stefan hvem har du som udbyder? fordi jeg har siddet som supporter ved dansk kabel tv og ved at hvis du har dem skal du ringe ind og have clearet din mac adresse så sætte modem til når alle lamper lyser så sætter man det trødløse til.. altså hvis du har en trødløs router ved siden af...
    ellers er det vist noget med modemet skal være slukket mener det er 2 timer eller der omkring og så gør man det samme igen med at sætte modem til når de grønne lamper lyser sætter man routeren til smiley
    ved ikke om de gør det sådan ved de andre selvskaber..

Jesper
    ps sorry ingen punktum og komma er træt smiley

• #8   13. aug 2009 Søren - Jeg arbejder på danfoss, og har overtaget det hele fra den gamle, som også arbejder der, og det går over TDC - Routeren fulgte med dengang vi fik det fra danfoss.

• #9   13. aug 2009 Trådløs router er mærket " Netgear"

• #10   13. aug 2009 Okay, så kan det være du skal ringe til TDC, for de kan "hoppe ind" i den og se hvad fejlen er, måske....

Hvis de siger de ikke vil røre den med en ILDTANG, så skriver du bare igen herinde, evt til mig. pb. så guider jeg dig .. smiley

• #11   13. aug 2009 Jeg tror at der her er tale om dynamisk og statisk IP adresse.

Din router har været opsat til en anden forbindelse. Hvis den før har kørt med statisk IP (fast IP) er den indtastet. Måske kører den nye forbindelse med dynamisk (Tildeles af internet-udbyder).

Det første jeg ville gøre, er at køre en reset på routeren. Der sidder en lille "knap" bagpå, der kan påvirkes med spidsen af en kuglepind.

Kommentér på:
Trådløs internet virker ikk?

Annonce