{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

hjemme anlæg {{forumTopicSubject}}

hvordan vil de her ydelser spiller sammen hvis i forstår:-)

Specifikationer, DALI Concept 8
Frequency Response [Hz] 41-25.000
Crossover Frequency [Hz] 610/3500
Sensitivity (2,83V/1m.) [dB] 90
Nominal Impedance [Ohm] 6
Maximum SPL [dB] 112
Recommended Amp. Power (8 Ohm) [Watt] 40-160
High Frequency Driver 1 x 1"
Midrange Driver 1 x 5"
Low Frequency Driver 2 x 8"
Bass Reflex System Resonanse [Hz] 36.5

med denne forstærker

nad c352
Audio SNR: 100 dB
Frequency Response: 20 Hz - 20 kHz
RMS Power at 8 Ohms: 80 W
THD (Total Harmonic Distortion): 0.02 %
No. of Speaker Outputs: 2 Speakers

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemme anlæg
  • #1   29. dec 2008 tror de ved mere på hifi galleri

• #2   29. dec 2008 umiddelbart lyder det helt fint. men hvis du ikke har købt det endnu, så kig hellere efter nogle andre højtalere, dali's concept serie er sgu ikke ligefrem det bedste til pengene.

• #3   29. dec 2008 ja men der er sgu så dødt og skulle gerne vide det nu

• #4   29. dec 2008 Argh lidt hifinørder findes der os her :D...

Det setup der skulle skam nok kunne fungere... NAD forstærkerne har det med at være minimale i wattene, men helt utroligt i krafterne... !

Og Concept 8eren har en rimelig følsomhed, så det burde kunne blive en fin og harmonisk sammensætning !

• #5   29. dec 2008 det er fordi min kammi har solgt hans baghøjtaler fra i hans sourrond (staveplade) og jeg vil gerne have sourrond

jeg har den nad c352
    og han har denne
    http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=627&zoneid=1

ville det være bedre for ham og beholde det han har eller vil der ikke være nogen forskel...
    pris skal i ikke tænke på da der self kommer en bytte pris i hans favør

• #6   29. dec 2008 Må give Martin J ret her ;)... CM7eren spiller faktisk rigtigt fornuftigt... !

• #7   29. dec 2008 det er ikke så meget hvilke højtaler der spiller godt for de højtalere er indkøbt for ca 4 år siden så det kan der ikke laves om på....
    men om det ville være bedre han beholdte sin nuværende forstærker eller om det ville spiller lige så godt med min (c352)

• #8   29. dec 2008 Martin - Bar rart at se folk hversætter ordentligt udstyr... Kan ikke tage at komme i hjem hvor der står et ynkeligt kompakt Prosonic anlæg fra bilka i hjørnet og blinker som en brandbil... Stakkels øre... !

Når det gælder Hifiklubben har jeg normalt desværre være CV freak :D... Men da deres nye modeler er til at skide i, så har jeg prøvet at holde mig til min AL-1002 koblet op med 2 x 218 THX fra NAD... Men endnu en gang skulle man skuffes... Damen ville have jeg skulle sælge dem...

Men nu skal pappa have kæmpe stort nyt hus, så nu skal der fandme invisteres igen !!

• #9   29. dec 2008 haha... ;)... Fedt setup... er personligt mest til stereo... Men gal et lækkert set du har dig ;)...

Du ville slet ikke vide hva kvinddyret har tvunget mig til at høre på pt... En ældre Technics forstærker, med nogle dantax opus 14 højttalere på... Stakkels øre... tud tud...

• #10   29. dec 2008 Har mit 37" fladskærm fra philips... Dog har jeg da selv måtte bestemme da vi købte den... Så har da fået top end fra Philips med lys i rammen og altmuligt sataneri :P...

Men andet har jeg somsagt heller ingen indflydelse på smiley

Kommentér på:
hjemme anlæg

Annonce