{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Hjemme anlæg problem {{forumTopicSubject}}

Hey Bg...

Jeg har lige fået nogle andre højtalere, og de virker fint nok indtil de lige pludselig slukker. Endten skruer wooferen selv helt ned eller også går den ud og jeg kan ikke tænde den i 1 minuts tid.

Men lige så snart man slutter jack stikket til en iPhone så kan den spille uden afbrydelser.

Nogen der ved hvad det kan være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme anlæg problem
  • #1   19. maj 2011 Jeg forstår slet ikke dit problem. Du har fået nye højttalere, men subwooferen skruer ned men virker når du brger jackstikket i en iPhone ... What?

• #2   19. maj 2011 Jeg har fået en ny subwoofer (brugt fra en kammerat), og de gamle er smidt ud fordi de spillede af lort.
    Når jeg så sætter den til min pc, og sætter den til at spille musik, så går der ca 5 min så begynder den endten at skrue helt ned - af sig selv, eller så slukker den. Altså står af i noget tid, og derefter gentager det sig så længe jeg prøver at spille den over pc.

Men når stikket bliver sluttet til en iPhone, MP3 eller andet, så spiller den uden problemer.

• #3   19. maj 2011 Ingen der ved noget?

• #4   19. maj 2011 prøv med et 3 sæt højtalere at sætte til pc'en... ku godt lyde som om problemmet ligger i den...

er det en bærbar?? og er det kun når du spiller højt den gør det??

Kommentér på:
Hjemme anlæg problem

Annonce