{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til alle !!
  • #1   11. feb 2009 Kommer da an på hvor gode kammerater I er smiley

    Men altså der er jo ikke regler for sådan noget hehe


  • #2   11. feb 2009 Hvis det er dig der har knækket dig, så tørre du da vel op efter dig ?

  • #3   11. feb 2009 GRINER!!

  • #4   11. feb 2009 sørger for at gå udenfor så jeg slipper for det der oprydningspjat dagen efter smiley

    Men jo, generelt ryder man vel op efter sig selv, uanset hvilken sammenhæng det måtte være...


  • #5   11. feb 2009 det mindste man kan gøre er at fjerne det værste om ikke andet så med bruseren;)

  • #6   11. feb 2009 Det kommer jo an på om du er i stand til at tørre op dagen efter.. jeg ville godt nok synes min kammerat var et svin hvis han ringede kl. 10 dagen efter og bad mig om at komme hen til ham og gøre rent, hvis man ligger med de vilde tømmermænd. Men altså holder man fest, så er der jo en risiko for at ting bliver smadrede/brækket ud over, og det må man jo tage med smiley

  • #7   11. feb 2009 Men altså hvis man for eksempel crashede der, så ville jeg da mener man bør gøre rent efter sig selv

  • #8   11. feb 2009 Kommer jo and på hvor stiv han var.. Hvis det var min kammerat, og han var så stiv han brækkede sig over hele toilettet, ja så var han nok ikke i stand til at ryde op, så ville gøre det selv..

    Og ville jeg gøre under alle omstændigheder.. At lade det ligge til dagen efter er sku for klamt..


  • #9   11. feb 2009 Det er min lejlighed smiley

    Det er en af mine rigtige gode venner og det er min kærestes søsters kæreste !!

    Brian: Du er sku tosset !!

    Macnuz: Jeg ringede ikk kl 10 dagen efter.. Der sov jeg smiley
    Men skrev til ham kl 17 eller sådan noget at han godt ku komme og tørre resten op..

    Sys bare ikk jeg gider tørre andres bræk op.. Jeg tørre da også mit eget op hvis det er jeg knækker mig.. Og det var noget andet hvis det var en jeg ikk kendte så godt.. Så var jeg nok mere ligeglad.. Men når det er en jeg kender rigtig godt vil jeg mene at kan godt ku komme og ordne det selv..


  • #10   11. feb 2009 Det er heller ikk fordi det er noget jeg vil være sur over eller noget.. Vil bare hører hva folk normalt gør..
    Eller om det bare er mig der er venlig og gøre rent efter mig selv.. Hehe


  • #11   11. feb 2009 Ville klart tøre op hvis han ikke kunne.. Det kommer da til at stinke over hele hytten ellers..

  • #12   11. feb 2009 så skulle du prøve at være afrydder?

    Vi SKAL tørre andres bræk op ., det er fandme nedern


  • #13   11. feb 2009 Philip

    Derfor jeg ikk er afrydder hahaha.. Ellers kommer der bare til at ligge endnu mere bræk smiley

    Kent

    Det er også væk men det er bare træls.. Og hans kæreste var der men hun gjorde intet.. Hun var ikk særlig stiv.. Det er lidt træls..


  • #14   11. feb 2009 Der er ikkenoget så respektløst, som folk der bare skrider fra rengøringen.. Det kan seriøst pisse mig af!.. Jeg holdte nytårsaften hjemme i min lejlighed, og det lignede seriøst et bombet lokum.. Heldigvis kom alle og ryddede op..

  • #15   11. feb 2009 Jo man burde da tørre det værste op, men resten må være op til værten. Det er jo en af de betingelser man er oppe mod når man vælger at holde fest.

  • #16   11. feb 2009 Mille

    Du ska vidst aldrig til fest ved mig smiley

    Kasper

    Det manglede da også bare de gjorde det..
    Altså jeg kommer self ikk og rydder og medmindre der tikker en sms ind om jeg ikk lige hurtigt hjælper med det værste..
    Men sys også det er noget andet når man over knækker toilettet, bademåtte og håndklæder og væg osv..


  • #17   11. feb 2009 Jeg kan godt styre min brandert. Kaster aldrig op... smiley

  • #18   11. feb 2009 Det må komme på en prøve smiley

  • #19   11. feb 2009 Sådan nogle mennesker lukker jeg ikk ind.. Kun ordenlige mennesker som behandler det som deres ejet hjem..

    Og der bliver kun røget i vinduet så skoder ryger i askebæret..

    Slap med 1 smadret champange glas og lidt spildt shot på bordet.. Det overlever man nok.. Så er glad for ikk at have nogle fucked up venner der laver lort i det hele.. Hehe


  • #20   11. feb 2009 Er sgu enig med dig Skarv, sådan noget piss gider jeg heller ikke! Uheld kan naturligvis forekomme - Var f.eks. engang en kammi der knækkede sig ud over mig, dvs. han ramte "heldigvis" kun skjorte og slips, ikke hud! adrk..... Men som gode venner gør man hvad man kan i situationen og hvis noget er ødelagt, så tilbyder man at betale - Og som den forurettede, vil jeg mene(er det en god ven der har fucked op og der er tale om peanuts i forhold til venskabet og altså ikke store penge) at man bare siger glem det, kunne ske for den bedste!

  • #21   11. feb 2009 hehehe... sgu da pisse ulækkert du lader det ligge til næste dag? smiley

    Og ja det er jo risikoen ved at holde fest. Jeg holder heller aldrig større fester for jeg kan ik slappe af når der render avekatte rundt i hele huset


  • #22   11. feb 2009 The Ramster

    Ejj jeg overlever nok det glas til 7 kr smiley

    Dr. Phil

    Det blev jo tørret op det meste.. Så faktisk ikk toilettet før dagen efter da det stank.. Så lukkede bare døren og tændte udsugningen hehe
    Kan slet ikk have det når jeg har drukket.. Eller har tømmermænd haha


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #23   11. feb 2009 tager sq da ikke mange minutter lige at spule gulvet med bruseren(ja mit badeværelse er ik så stort) og så lige en gang ajax-vand udover bagefter....
    men det er da nedern hvis de ikke kan ramme toilettet, men stadig bedre end at de brækker sig på gulvtæppet i stuen


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #24   11. feb 2009 men det er nok derfor jeg hovedsageligt holder fester om sommeren(mest til grill osv) hvor man er udendørs...

  • #25   11. feb 2009 Nej da, hvis jeg brækker mig hos en ven så tørre han op dagen efter, det er en af de ting man tager med når man holder fest.

    har holdt mange fester og har da aldrig forventet gæsterne at rydde op.


Kommentér på:
Spørgsmål til alle !!

Annonce