{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Meget mærkelig SMS ved salg af bil? {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag sat min bil til salg på BilBasen og DBA, og så her da jeg ser på min mobil, har jeg modtaget en ret mærkelig SMS fra nummeret 30565651, hvori der står:

<i>"Hej, da du har, eller har haft din bil til salg - så har vi mailet dig 2 tilbud, som begge kan give dig en ekstra indtægt. Mvh. Liberty Group"</i>

Slår man nummeret op på Krak, står der at det tilhører "Daniel Ølgod Larsen" som bor Frisvadvej 90 i Varde?!

Nå, men mailen fra dem er havnet i min "Uønsket" inbox i Hotmail, den er fra adressen "info@liberty-gp.com" og har overskriften "Tjen på finanskrisen" inde i mailen er der intet andet end 3 billeder i JPG format som jeg dog ikke tør åbne.

Er der nogen der har den vildeste idé om hvad det kan være? Jeg kan ikke rigtig finde noget om firmaet, andet end en meget rodet hjemmeside og en artikel fra TV2's Blog om at der noget pyramide spil.

Jeg er ikke så naiv at jeg vil gå med på den, men jeg ville bare høre om nogen har oplevet noget lignende, for jeg kunne intet finde i forumet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget mærkelig SMS ved salg af bil?
Kommentér på:
Meget mærkelig SMS ved salg af bil?

Annonce