{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

stemme ind/ud {{forumTopicSubject}}

sidder og snakker med nogle og vil høre andres mening
ang det med og stemme en bil ind eller ud
min mening er jo at hvis ik jeg kan li bilen generalt den bare ik er min smag men manden har skrevet om bilen og lagt billeder ind som han skal
syntes i så jeg SKAL stemme den ind fordi jeg så bagefter bare kan give den lav bedømmelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stemme ind/ud
  • #1   15. mar 2009 ja

  • #2   15. mar 2009 hvis ikke du kan lide bilen kan du jo bare undlade at stemme:-)

  • #3   15. mar 2009 Det er da total op til dig selv, hvad du stemmer ind og ud.


  • #4   15. mar 2009 hvis betingelser er i orden stemmer man da ind... hver sin smag ikke

  • #5   15. mar 2009 I teorien burde din bedømmelse af bilen jo være dit valg,altså hvad du syntes om bilen

    Men i praksis tror jeg dæleme der er mange der blot retunere stemmer uanset om de kan lide bilen eller ej....

    Man ser da nogle folk der tuder hvis de får en lav,og derfor tror jeg mange undgår konflikten ved bare at undlade stemmen,eller stemme højere end de egentlig mener:-)


  • #6   15. mar 2009 morten p
    ja det er samme mening jeg har
    og giver da grunden i istedet for bare og afvise
    men folk mener hvis de generalle betingelser er overholdt skal den stemmes in
    mener jeg nu ik da det er brugerne der skal stemme den ind så må det også være deres første intryk af bilen der gælder
    ellers kunne de lige så godt få en admin til og se bilerne igennem for os og lukke dem ind på siden


  • #7   15. mar 2009 Bare pga. du ikke kan lide bilen, så kan det jo være ejeren kan. Kan være han ikke har råd til andet, eller har andre planer med den. Hvis den opfylder alle krav med billleder og tekst, så er den da ligeså meget velkommen som din bil og min bil f.eks. Bagefter kan man jo bare give den en fair stemme ud fra det man syntes, lav eller høj er jo op til en selv. Men ikke at stemme den ind, pga. man ikke kan lide bilen, syntes jeg er forkert. Der skal være plads til alle.

  • #8   15. mar 2009 Jamen galleriet er jo for alle biler,uanset hvordan den ser ud:-)

    Så om bilen skal stemmes ind eller ud bestemmer du jo selv..jeg syntes dog ikke det er på sin plads at afvise en bil hvis begrundelsen er at man ikke bryder sig om den...så længe betingelser er opfyldt kan man ikke afvise på basis af at man ikke kan lide bilen,men du kan jo blot undlade at afgive ind/ud stemme:-)

    Bedømmelses systemet er jeg mere modstander af,da jeg personligt mener at ca 50% af stemmerne er høflighed eller kammerateri om man så må sige...Men det er blot min opfattelse jo:-)


  • #9   15. mar 2009 Man stemmer efter de regler der er hvad enten man kan lide bilen eller ej....Du kan da også bare undlade at stemme på den, og hvad du gver af karakter når og hvis den kommer ind er jo op til dig selv, men der er jo ingen der tvinger dig til at stemme

  • #10   15. mar 2009 Hvis personen ooverholder reglerne for optagelse på BG, så er personen selvfølgelig velkommen her på BG. men jeg indrømmer gerne at jeg er nok lidt hård, for når jeg stemmer kigger jeg efter følgende ting:

    jeg kigger meget efter, hvordan billederne ser ud, det skal være klare og tydelige og så skal de for guds skyld da vende rigtigt, men så skal teksten altså også bare være i orden, hvis det er alt for lidt tekst, så afviser jeg. og hvis det står nede i "bemærkninger" mere info eller flere / nye billeder kommer senere, så afviser jeg også, for man kan lige så godt gøre det ordenligt første gang istedet for at gøre det som det sidste.

    Dette er bare min mening, jeg bedømmer nok lidt for hårdt.


  • #11   15. mar 2009 hmmm jeg stemmer sku med hjertet og hvad jeg kan lide.... kunne aldrig drømme om at stemme en bil ind jeg ikke bryder mig om


  • #12   15. mar 2009 arne
    nej hvis ik jeg kan lide bilen mener største delen kan jeg forstå at jeg skal byde den velkommen og derefter lav hvis ik jeg kan li den sådan skal den forstås


  • #13   15. mar 2009 Men jeg mener også at man ikke kan tillade sig at afvise, bare fordi at man måske ikke kan lide bilmærket eller noget lignede. dette er i mine øjne ikke begrundelse nok for at kunne tillade sig at afvise.

  • #14   15. mar 2009 dennis V - Du stemmer bare efter reglerne

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #15   15. mar 2009 stemmesystemet bør afskaffes totalt... det samme med udstemmer osv. hvis man har et problem med en bruger bør man smide en besked til admins, også selvom det af og til er dem der er nogen hundehoveder.
    folk sidder ikke og tjekker galleriet om det er billeder der er hugget osv, hvis de synes bilen er fed stemmes den ind asap, det fungerer ikke. det samme hvis de synes bilen ikke er pæn så stemmer de den ud med det samme ligemeget hvor meget man har skrevet og hvor gode billederne er....stemmesystem stinker


  • #16   15. mar 2009 Simon M
    Kan kun være enig. Opfylder den betingelserne, så er det lige meget om man kan lide den eller ej... Der er jo altid noget man ikke kan lide.


  • #17   15. mar 2009 syntes folk er personlige herinde
    det er jo ik meningen laver et forum fordi jeg ville høre jeres meninger om hvordan man gør
    ik jeres meninger om mig den kan i give mig når vi ses på et træf og lign
    laver et forum til evt og lave tingene anderledes evt så personlige kommentarer om mig er lidt svært og sige for jer ik


  • #18   15. mar 2009 Dennis A - > Præcis.. Smag og behag er forskelligt, men derfor skal de have lov at komme ind alligevel, hvis alle krav om billeder og tekst er opfyldt.

  • #19   15. mar 2009 Martin H -> Jeg har da givet min mening om hvordan man gør.. ? Det har en del andre da også..

  • #20   15. mar 2009 Steffen M - Det skal da ikke afskaffes niogle gange er folk måske lidt hårde men så er det da bare at udstemme dem og sende dem til admins hvis du føler noget forkert er gjort, vi er her jo for at sørge for at rævl og krat ikke kommer ind..!!!

  • #21   15. mar 2009 enig med simon m og hva så folk bedømmer når den er inde er noget andet

  • #22   15. mar 2009 Mortan P citat: "Man ser da nogle folk der tuder hvis de får en lav,og derfor tror jeg mange undgår konflikten ved bare at undlade stemmen,eller stemme højere end de egentlig mener:-)"

    Jep det gør man, men man ser dælme også mange som smider en lav, fordi de er møg misundelige, taler ikke her om mig selv da jeg bestemt ikke har været ude for det, og den slags karaterer er simpelthen for dumme - For de lyser langt væk - Og det kan man heller ikke blive bedt om at tage seriøst! Og når man så spørger folk hvorfor de har smidt en lav, på f.eks. en ny gul vette, så er det "bare fordi den slags bil slet ikke er dem"!...Hmmm


  • #23   15. mar 2009 Jeg kunne aldrig drømme om at tude nogen, bare fordi at jeg havde fået lav, det er jo sempelhen for dumt.... Men derimod hvis jeg ser en fed bil som The Ramsters skønne supra, så ville jeg da heller give en høj eller en ekstra høj karakter, fordi jeg synes godt om bilen og ja er da lidt misundelig over at jeg ikke selv har råd til sådan en fed bil som en supra, men derfor kunne jeg ikke drømme at give lav.

  • #24   15. mar 2009 The Ramster...ja jeg kunne godt forestille mig at misundelse også afføder en del "ukorrekte" stemmer...men det viser lidt igen hvor lidt du kan bruge det bedømmelses system til:-)

    Misundelse er en grim ting,og uheldigvis kan nogle personer ikke tåle at andre har råd,tid,evner til det de drømmer om:-)





  • #25   15. mar 2009 Jeg har da set op til flere som har skrevet under en bil..

    "jeg har ikke flere ekstra høje,så du må nøjes med en høj"....??????

    Hvorfor så stemme,hvis bilen fortjener en X-høj skal man da ikke give den lavere karakter bare fordi man VIL stemme....

    Hvorfor ikke så skrive en kommentar til bilen der beskriver hvor lækker og flot man syntes bilen er?

    Dennis V...det er jo også sådan det skal være,men det er jo desværre ikke alle herinde der er "voksne" nok til at skille,misundelse og beundring fra hinanden:-)


  • #26   15. mar 2009 selvfølgelig beunder jeg de mennesker som har råd til at køre i sådan en fed til og dem også som har hængerne skruget rigtigt på og kan gjele deres bil op og lave den på måd esom de vil, det har jeg sku respekt for.
    Og misunder det selvfølgelig, for sådan sidder mine hænger desværre ikke fast på mig, men gid de gjorder.



  • #27   15. mar 2009 Citnez &: Hehe....skidt at være farve blind, kun være istand til at se f.eks. blå og så bare hade den farve.....!

    dennis V: Mange tak for tilkendegivelsen - din 206`er er bestemt heller ikke uden evner! :0) De små i GTI-udgaven kan godt drille mig lidt de møgdyr! Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men skal du have en hånd med noget, så må du sige til! Jeg er bestemt ingen supermand til biler, men kan da ordne de gængse ting!

    Morten P: Er iøvrigt helt enig i din anskuelse af at give en høj hvis bilen fortjener en X-høj! Men ja, systemet er som sådan totalt ubrugeligt! Hvis man skulle gøre noget! Så skulle man nulstille alle karakterer! Give folk 5 Xhøje, 10 høje, 10 mellem og 10 lave de kunne dele ud af! hvert år, f.ek.s 1 januar, ville alle så modtage en stribe nye karakterer at dele ud af! Så ville folk ikke have så mange og de ville måske begynde at dele ud med omtanke!
    Men i virkeligheden skule karaktererne måske ikke hedde ting som høj og lav, måske man hellere bare skulle bruge et 10 skala system! Så var der ingen som fik smidt "ordet" lav efter deres bil!



  • #28   15. mar 2009 Stemmer ind/ud efter kvaliteten på billeder og tekst, og har så fravalgt stemmesystemet, har ikke noget og bruge folks stemmer til, systemet bliver jo ikke taget seriøst alligevel...

Kommentér på:
stemme ind/ud

Annonce