{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Bilforskring til en 20 årig.. haha :) {{forumTopicSubject}}

Nu hvor jeg forhåbenligt skal ud og have mig en bil her til septemper/november ville jeg jo gerne tjekke markedet både for biler og forsikringer.

Bilen er mere eller mindre på plads, en Toyota Corolla 1,3 fra 1994.

Forsikringen har jeg ringet lidt rundt, indtil vidre til Alka, Fair og et lokalt forsikringsselskab på vestsjælland(hvor jeg voksede op.


<b>Alka</b> lagde ud med 37.000 kr. for en kasko+ansvar og sølle 33.000 kr. for ren ansvar.
Det billigste jeg kunne komme ned på hos alka var 10.000 kr. for ren ansvar, hvis jeg altså samlede inbo, ulykke og bil forsikring hos dem, samt gennemførte kurset "Respekt for fart" til 3600 kr. hos dem.

<b>Fair</b> snakkede jeg med efter jeg havde haft fat i alka, så der grinede telefon sælgeren og jeg lidt over alkas priser uden det kurses, hvorefter det så endte op med at jeg hos fair kunne få ren ansvar for 9500 kr. som jo er meget bedre..!

<b>Odsherred forsikring</b> er det mindste firma af de 3, men sammentidet langt billigst, her skal jeg af med 7400kr. for ren ansvar - kræver dog jeg samler inbo, ulykke og bilforsikring hos dem.


Skal lige siges at bilen koster ca. 20.000 kr. måske 15.000 kr. hvis jeg er heldig.


Kan seriøst ikke lade være med at grine over hvor latterligt høje priserne er på forsikringer til unge.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilforskring til en 20 årig.. haha :)
Kommentér på:
Bilforskring til en 20 årig.. haha :)

Annonce