Hvilket forsikringsselskab ? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg ville lige høre hvilke forsikrings selskab folk kan anbefale/ikke anbefale, og hvorfor/ hvorfor ikke.
Grunden til dette er at jeg har mine forsikringer ved IF, og er langt fra tilfreds.
Det stammer helt tilbage fra vi skiftede fra Top Danmark til IF, i efteråret 2008,, hvor vi fik at vide de nok skulle sørge at alle forsikringer ved Top blev opsagt til en aftalt dato. Da vi så fik de første policer, viste det sig et min 106'er først ville blive opsagt ved Top her til sommer. Aftalen var derimod at den skulle have været opsagt ved Top og trådt i kraft ved IF den 1/12-2008. Efter en masse ringen frem og tilbage til vores assurandør, som havde sagt vi skulle ringe til ham hvis der var problemer, IF's hovedkontor og Top kom det da på plads.
Derefter havde vi så anskaffet os en bil mere. Da vi så fik policen på den var alt helt forkert. Ikke den aftalte dækning, helt forkert km.tal og en højere præmie en aftalt. Ringede så til vores assuradør IGEN, som han jo sagde vi skulle. Det endte med at jeg blev kastet rundt mellem afdelingerne. Nye policer blev tilsendt, men stadig forkerte. Først den 4. police var det rigtigt.
Ved IF kan man betale månedligt uden xtra gebyr og alt det der, hvilket jo er rart efter min mening. Men så her da der kom PBS-brev sidst, fandt jeg ud af at de beløb vi bliver opkrævet svinger helt vildt, op til 200,- på de "små" forsikringer og 1000,- på de "store. Jeg har simpelthen fået nok af det nu, mener det kan sQ da ikke passe at man skal have fat i dem hele tiden og så igen!
Så derfor håber jeg der er nogen der kan anbefale et godt selskab, hvor alt kører på skinner, god behandling og knap så mange fejl som ved IF. Ved godt de ikke kan undgåes, da det jo er mennesker man har med at gøre.
Håber på hjælp.
Allan L.
jul 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 7 Emner: 129 Svar: 621
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 59 Svar: 1.789
de er forretninger der prøver at tjene penge... tror aldrig jeg har haft nogle jeg har været sådan rigtig tilfreds med..
hvis man skal bruge dem.. prøver de altid at finde en udvej.. og hvis man ikke gør.. så er de alligevel et helvede.....
jeg har haft try/alm brand/alka...
alm brand var HELT umulige.. tryg var bare dyre.... og alka gør alt for at tjene flere penge..
jeg kan ikke få nogle af de billige eller "gode"..... jeg er 23.. har 4 års skadesfri... og jeg kan stadig ikke få en forsikring... utroligt....
aug 2005
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 29
jeg 23, har kun haf egen bil i 8 måndere.
spare ca 65 % på min bil forskring.
Men tror heller ikke man kan blive 100% tilfreds, forsringsbranchen er uoverskulig besværlig.
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 231
Hvad med GF, hvordan er det at være ved dem?
Tak for svarene indtil videre NISSAN, Johan og Khalid
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 87 Svar: 661
Mvh. Anton
aug 2005
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 13 Svar: 96
Jeg er hos GF. De har nu altid været fornuftige.
- Hvert år får du et beløb fra deres overskud. sidste år modtag jeg en plovmand.
Men har aldrig lavet en skade, så skal ikke ku sige hvordan de er i den situation.
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 6 Emner: 22 Svar: 185
De gange jeg har snakket med dem har der været super god og høflig service.
Kravet hos dem er så at du har været medlem hos FDM i 6 måneder før du kan tegne forsikringer.
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 29
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 231
Men ved satme snart ikke hvad man skal vælge og ikke vælge. Det er sQ den rene jungle.
Og der er jo hellere ikk rigtig nogen der tænker så meget på kunderne mere, kun på at tjene penge og flere penge, og så skyr man ingen midler.
Synes sQ det er ved at være grotesk efterhånden!
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 2.281
apr 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Emner: 37 Svar: 590
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
Alm. brand vis servicen skal være i top selvom prisen er lidt dyre som udgangspunkt så kan man jo se frem til at få bonus checken med op til 39% præmie tilbage hvert år...
Hvilket forsikringsselskab ?