{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

Hjælp mig i min fagprøve. {{forumTopicSubject}}

Hey gutter og gutinder..

Jeg er ved at lave det sidste på min fagprøve som reservedels ekspedient (eller hvad det nu hedder) ved Auto-G Randers..

Jeg har i denne sammenhæng lavet en udstilling i butikken med nogle stylingslygter fra en af vores leverandører.

Jeg har i min opgave sagt jeg ville opnå nogle mål, og jeg mangler stadig lidt(en del...) for at nå det.

Jeg har sagt jeg ville have 20 forspørgsler og 10 salg. Indtil vidre har jeg like.. 11 forspørgsler og noget der ligner 4-5 salg smiley

og JA jeg kom ALT ALT for sent igang med min opgave desværre, da jeg er doven anlagt angående skoleopgaver...

Såe jeg spørger jer (KUN DEM SOM ER VED AT LEDE EFTER LYGTER) at skrive en mail til oa.randers@auto-g.dk (mig). Vi har nogle gode priser, og et udvalg der kan findes på http://www.klokkerholm.com/e-handel/seek/default.asp

Men HVIS i alligevel er igang med at søge efter priser og lygter til din bil, så smid lige en mail forbi mig smiley

(btw hvis det strider mod reglerne på Bilgalleri.dk så send lige et brev, så skal jeg nok lukke den tråd her!)

Hilsen Ole A.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig i min fagprøve.
Kommentér på:
Hjælp mig i min fagprøve.

Annonce