{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Ang. Dæk {{forumTopicSubject}}

Hey jeg vil gerne købe nogle nye fælge. Og har fundet nogen som jeg godt ku tænke mig.
Men nu vil jeg lige høre hvad I siger til valget af dæk i forhold til pris.
Her er den første pris: http://www.superbillig.dk/shop/18%22-rs6-komplet-1753p.html

Og den næste: http://www.superbillig.dk/shop/18%22-rs6-komplet-1754p.html

Og lad mig så hører om forlemper og ulemper.

Og lad nu være med at sige at CSC3 dækket er bedre til prisen hvis I ikke kan begrunde det.

Det skal lige siges at jeg kun kører ca. 15k om året.
På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Dæk
  • #1   14. apr 2009 For sølle 1.500 kr. forstår jeg slet ikke, du overhovedet overvejer budget-dæk. Der er bedre vejgreb, mindre støj og bedre komfort med Continental.

• #2   14. apr 2009 Jeg kan ikke argumentere imod at du køber budgetdæk, de kan sikkert være fine nok, jeg ville bare ikke gå kompromis med vejgreb, derfor smider jeg gerne lidt flere penge efter et "anerkendt" dæk. Så jeg ville uden tvivl bruge pengene på nogle ordentlige dæk.

• #3   14. apr 2009 kig også priser på daekonline.dk

• #4   14. apr 2009 Altid vælg efter kvalitet på dæk! Kan ikke huske hvor, men når jeg søger efter dæk, så bruger jeg altid de tyske tests, og der vælger jeg så det bedste.. Det kan klart betale sig! Budget dæk er, som navnet antyder, budget!

• #5   14. apr 2009 Hvis du ikke kører mere end 15k om året, ville jeg ikke tænke så meget over "mindre prisforskelle". Tænk på at dækket (ved almindelig kørsel) så holder 2-3 år.

Dæk skal man ikke spare på!
    /Claus

• #6   14. apr 2009 Der står jo ikke hvilket dæk der er budget dækket!!

Men Conti dækket er et udemærket dæk at køre med, dog bliver de hurtig slidt i den størrelse du er oppe i der..

• #7   14. apr 2009 Selvfølgelig er Conti dæk bedre end "budget dæk" det skal man da ikke engang have forstand på biler for at forstå smiley Det er det rene selvmord at køre på alt det der ukendte. Kig i FDM bladene, så tegner der sig det mønster som man allerede ved: Pris og kvalitetet hænger rent faktisk sammen, så red nu dig selv og dine medmennesker i trafikken og kør på noget ordentligt smiley

• #8   14. apr 2009 du skal lige huske at det er dine dæk der skal stoppe bilen..

Kommentér på:
Ang. Dæk

Annonce