{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Nadja Duus .
Nadja Duus .
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 100

Nye biler til politiet {{forumTopicSubject}}

Ved godt det er 2 uger gammelt, men hvorfor går de ikk bare over og får noget hurtigere?
Bnw m5'er? m6'er?
Begge ''familiebiler'' hvor anholdte kan komme med i, og så er de hurtige også smiley
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1161560.ece

De kan jo ikk følge med en skyline gtr-r33 med 580 heste alligevel, medmindre de sætter en motorcykel efter den, så det er da lidt spild af penge.

Hvad er jeres mening? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye biler til politiet
  • #1   15. maj 2009 Jeg synes det er okay, om de så kørte Bobbel ville jeg ikke kunne køre fra dem alligevel...

• #2   15. maj 2009 Hvor mange kender du lige der har skyline gtr-r33 med 580 heste??? Og af dem du så kender hvor mange har så nosser til at prøve at stikke af?

kommer jo også an på hvordan man kører. kender en som kunne stikke af fra dem i en golf 2 td hvis han kører som død og helved. så har da mere med kørselen at gøre end motor størrelsen

• #3   15. maj 2009 tror sku heller ikk deres motorcykel kan følge med der

• #4   15. maj 2009 politiet stopper alligevel jagten hvis det er for farligt for de andre i trafikken, så de ville ikke have noget at bruge de sindsyg hurtige biler til.

• #5   15. maj 2009 jeg tror bestemt heller ikke de har brug for flere heste... de kan følge med en stor del af bilerne i den danske bilpark. Dem de ikke kan følge med nu tør de heller ikke følge med selvom de havde hurtigere biler. Komforten er klart det der er vigtigst for dem da de bruger meget tid i deres biler.

• #6   15. maj 2009 Præcis... Der er jo altid de idioter der skal udsætte os andre og vore børn for farer!

• #7   15. maj 2009 bare fordi du kører stærkt behøves man nu ikke udsætte nogen for fare.

• #8   15. maj 2009 Du skal også have en meget ond bil for at stikke af og der skal være INGEN trafik, ellers har du jo banet vejen for politiet, så de skal ikke køre nær så høje peak hastigheder som dig..

Næsten hver gang der er en gut der stikker af fra politiet står det pressen... og hvor tit hører vi om det?

Jeg tror ikke politiet er bekymrede over at der er et par 1000 biler de ikke kan følge med....

• #10   15. maj 2009 M.M Media Fotograf - tak fordi du skærer mig over samme kam som fartpiloterne -.-
    skal jeg så også skære dig over den kam man kalder fotograf luder eller hvordan ?

det jeg mener er at du nemt kan køre 160 på nogle motorveje uden at udsætte nogen for fare.

jeg ved ikke helt hvor du kender min IQ fra siden du skal udtale dig om den ?

jeg ser frem til en undskyldning eller en forklaring på hvorfor du tror du kender mig

• #12   15. maj 2009 M.M Media Fotograf
    Det var dog utroligt så hellig og dejligt et menneske du er.
    Mr. Fejlfri - snup en morgenbitter, den må da kunne få dit humør lidt op...

Når det er en tunet Supra/Skyline/Soarer/RX7 eller whatever som forsøger at stikke af fra politiet, så kunne man jo tænke at politiet optager forfølgelsen, filmer det - og så finder de jo nok bilen på et tidspunkt.
    Så i stedet for at ejeren får bøden i nødsporet på motorvejen, så kan han så vente på en endnu større bøde.
    Først for farten - og derefter for at forsøge at stikke af fra politiet!

• #13   15. maj 2009 tja det er jo lige meget om det er en mondeo eller en bmw m6 når de ikke skal køre med hoved under armen og når de ikke må være til fare for sig selv og for andre

• #14   15. maj 2009 Det giver helt sig selv, for som andre af jer er inde på, så vil der stadig være situationer hvor de ikke vil forfølge en given belist, alene fordi det i den pågældende situation vil være for farligt!
    Og det med at ligge og forsøge at kører fra panserne, er da en måde hvorpå man kan sikre at ens eget eller en anden persons dag for en uheldig slutning. Har personligt en bil som nok god vil kunne æde politiets vogne i optrækket, måske lige med undtagelsen af Superb`en - Jeg valgte så at fjerne den delimiter der var sat i, for ganske enkelt ike at blive fristet - Og et eller andet sted er det vel også det det handler om, at forsøge at træffe nogle valg når man er normal oveni hovedet og ikke når man står sammen med gutterne og får "en god ide"!

• #16   15. maj 2009 M.M Media Fotograf - jeg har svært ved at se hvor jeg påråber mig brian status eller jeg fortæller om mine fartvaner. Jeg er enig med dig på mange punkter men det er ikke det emnet handler om.

• #18   15. maj 2009 M.M Media Fotograf - der står man, ikke jeg i den sætning og man kan nu godt komme op i fart på motorvejen f.eks. uden at udsætte nogen for fare

• #20   15. maj 2009 det skal du så være velkommen til at have din sure gamle mand.

lad os komme tilbage til emnet handler om nemlig nye hurtige politibiler

• Insider .
    Insider . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 143
    #21   20. maj 2009 M.M Media Fotograf - Hvis du er så skide hellig omkring ikke at køre stærkt, hvorfor fanden står der så i din profil at du skal til at tune din spand? Du da lidt af en nar? Hvad skal du bruge 175 heste til? 20 er sku nok til at skubbe dit lort op på de 110.

• Insider .
    Insider . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 143
    #23   21. maj 2009 Hvad skal du med et hjenedødt optræk når du kun må køre 50 på de fleste af danmarks veje? Og du da godt nok en taber hvis du køre rundt med camping vogn. smiley

• #25   1. jun 2009 det kan godt lade sig gøre og køre fra polititet i bil !!!!!!!

Kommentér på:
Nye biler til politiet

Annonce